Emils. Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Bortforklarer? Jeg har da lov til å mene noe annet enn deg uten at det er bortforklaring. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Er du en av disse Pool-supporterne som bryr seg mer om United enn sitt eget lag siden du har en trang til å nevne United i alle innleggene dine? Nei. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 HOHOH Zabaleta! Daaaamn! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Tror bare han har et lite crush på deg, Latias. 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ville vært tidenes selvmål Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Bortforklarer? Jeg har da lov til å mene noe annet enn deg uten at det er bortforklaring. Først snakker du om at vi ikke bryr oss om rettferdighet etc etc også er det bare at du mente det var frispark etc etc. Svada. Som vanlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 God omgang. Vi MÅ vinne denne. Gerrard og Suárez har rotet en del, Henderson må også roe seg litt ned. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Først snakker du om at vi ikke bryr oss om rettferdighet etc etc også er det bare at du mente det var frispark etc etc. Svada. Som vanlig. Å herregud. Det jeg mener er at dere egentlig gir faen i at det skulle vært frispark pga det er City. Vanskelig å forstå ser jeg, men du kan gi deg med å tro du er så mye bedre. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Herlig at Liverpool fortsatte spillet, andre lag burde lære av dette. Blir for dumt å stoppe spille hver gang en av dem ligger nede å griner. Det er tross alt topptrente mannfolk utpå der, ikke en gjeng med drittunger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Herlig at Liverpool fortsatte spillet, andre lag burde lære av dette. Blir for dumt å stoppe spille hver gang en av dem ligger nede å griner. Det er tross alt topptrente mannfolk utpå der, ikke en gjeng med drittunger. Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hvor lenge tok det før Torres nettet 4 mål for Chelsea kontra Sturridge? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Å herregud. Det jeg mener er at dere egentlig gir faen i at det skulle vært frispark pga det er City. Vanskelig å forstå ser jeg, men du kan gi deg med å tro du er så mye bedre. Ingen her som har sagt at det ikke er frispark, det tror jeg til og med DU skjønner hvis du leser litt gjennom tråden. Tror taktikken du kjører med å ignore innlegg funker bedre enn å prøve å bortforklare ting når folk påpeker ting. Men dette er det siste jeg kommenterer i akkurat denne diskusjonen, men du kan godt bortforklare litt til, sikkert underholdning for en del folk, meg selv inkludert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Og Emils, var det ikke du som var sjeleglad for å bli kvitt Sturridge? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Og Emils, var det ikke du som var sjeleglad for å bli kvitt Sturridge? Jo han fungerte ikke i Chelsea. Står for det jeg sa den gang. Glad han ikke er Chelsea spiller. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Nei, skulle virkelig ønske vi hadde Sturridge istedet for Ba ja. Sturridge er god. Det har jeg påstått hele tiden. Ved å endre litt mentalitet som han nektet å gjøre i Chelsea så kan han komme veldig langt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hvor lenge tok det før Torres nettet 4 mål for Chelsea kontra Sturridge? Tok vel bortimot 20 kamper før han nettet 1 goal. Vet ikke om han har nok matcher til å ha fire enda. Alle som har sett Sturridge i mer enn 5 kamper vet at han er god. Har levert som jeg forventet egentlig. Var ikke helt på hugget mot Arsenal, men involvert i begge scoringene. Var en eller to LFC fans her som mente han manglet teknikk og fotball intelligens. Noe han allerede har bevist at han har plenty off. Mottaket på ballen til Johnson var digg. Må også tenke på at han har spilt veldig lite fotball denne sesongen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Liverpool med PLs mest klumsete forsvar? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Liverpool med PLs mest klumsete forsvar? Nei. Hvorfor synes du/spør om det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Pent, Sturridge. Lært av Suarez? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Herregud Sturridge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå