Jotun Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor andre enn pool og city fans driver å lusker her for. Er det rettferdig at dine begrensninger skal gå ut over oss andre her inne? I dag er eg forøvrig Liverpool supporter til min hals. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Prøv heller med: Hvilket lag hater manusupportenen mest? Hater og hater fru blom. Eg hater veldig få ting. Når det kommer til hvem eg misliker mest akkurat slik ståa er så er City MILEVIS foran Liverpool. Liverpool er, hvertfall enda, ikke blitt en "bruk så mye penger du vil" klubb. Men hvis City og Liverpool hadde ligget likt, og trygt og godt bak United hadde eg nok i 99/100 tilfeller heiet på City Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Er det rettferdig at dine begrensninger skal gå ut over oss andre her inne? I dag er eg forøvrig Liverpool supporter til min hals. Bare sier hva jeg føler. Har blanda følelser til denne kampen. Vil gjerne at Liverpool skal klatre, men vil og at City skal ta igjen manu... Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Det er altså bedre at United ikke vinner ligaen enn at Liverpool eventuelt skulle få en CL-plass? Da så. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Confirmed Man City line up: Hart, Zabaleta , Nastasic, Lescott, Clichy, Milner, Garcia, Barry, Silva, Dzeko, Aguero Liverpool: Reina, Johnson, Enrique, Agger, Carragher, Lucas, Gerrard, Henderson, Downing, Suarez, Sturridge. Liverpool subs: Jones, Wisdom, Skrtel, Allen, Shelvey, Sterling, Borini. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Er lagoppstillingen til Liverpool bekreftet? …Ja, det er den. Endret 3. februar 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Digg å se Fowler igjen. Herregud så underholdene fotball vi spilte under Evans, med han, Redknapp, Barnes og McManaman. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Bare sier hva jeg føler. Har blanda følelser til denne kampen. Vil gjerne at Liverpool skal klatre, men vil og at City skal ta igjen manu... Hvorfor klarer du å skrive City og Liverpool med stor forbokstav men du klarer ikke å skrive Man Utd eller United? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Haha. Downing er faktisk så dårlig at jeg nesten vurderer PL-karriere selv. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hvorfor klarer du å skrive City og Liverpool med stor forbokstav men du klarer ikke å skrive Man Utd eller United? Er det virkelig noe å henge seg opp i ??? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Lurer bare om du hadde en sperre som gjorde at du ikke klarte det, eller at du får en viss tilfredstillelse av å skrive manu. Hater både City og L'pool eg, men eg klarer å skrive navnene noenlunde skikkelig. Men greit, godt jobba. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hart på bærtur, Sturridge burde ha puttet den etter å ha rundet keeper. Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hart på bærtur, Sturridge burde ha puttet den etter å ha rundet keeper. Du så kanskje ikke midtstopperen som sto der. 1 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Nærmer seg nå! Lurer bare om du hadde en sperre som gjorde at du ikke klarte det, eller at du får en viss tilfredstillelse av å skrive manu. Hater både City og L'pool eg, men eg klarer å skrive navnene noenlunde skikkelig. Men greit, godt jobba. Haha 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Du så kanskje ikke midtstopperen som sto der. Zabaleta er ingen midtstopper. I 9 av 10 tilfeller burde alene med en utespiller i mål resultere i scoring. 1 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Måtte jo skje. Jubler dere nå poolfans? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Elendig forsvarsspill av Agger. Takk for hjelpen, Liverpool. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 City gåll.. ingen bombe hvem som scoret heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå