Gå til innhold

Kamptråd: Man City - Liverpool

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Blir ikke overrasket om jeg ser et Liverpool på halvgir i dag. Til og med fansen håper jo på City seier fremfor seier for sitt eget lag, kvalmende spør du meg.

Takk for et helt fantastisk dårlig innlegg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

"Hjertet sier seier til Liverpool, men av en eller annen merkelig grunn håper jeg city vinner"

Det var én supporter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Og hvorfor skulle han være den eneste?

Jeg tror de aller fleste Liverpool-supportere håper på seier i dag. Det vil alltid finnes unntak.

Lenke til kommentar

Ikke mye "supporter" når man håper at eget lag taper kampen. Litt ironisk at det var samme fyren som spurte meg "er du en av disse som bryr deg mer om L'pool enn om United". Jeg sitter i hvert fall ikke og håper på at eget lag skal tape slik at rivalen ikke får en enklere vei mot suksess.

Lenke til kommentar

Spent på denne. Tror det kan bli åpent, og kan fort gå begge veier. Klarer vi å holde oss kompakte og ta kontroll på midtbanen har jeg tro på at vi kan klare dette. Håper tror på:

----Reina----

Johnson-Carragher-Agger-Enrique

-----Gerrard--Henderson--Lucas-----

Downing---Sturridge---Suarez

Blir ikke skuffet hvis Borini eller Sterling starter for Downing.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hvorfor Lucas? Han var håpløs mot Arsenal også. Vil heller se Coutinho for eksempel, men han er kanskje ikke klar ennå?

Lenke til kommentar

Ikke mye "supporter" når man håper at eget lag taper kampen. Litt ironisk at det var samme fyren som spurte meg "er du en av disse som bryr deg mer om L'pool enn om United". Jeg sitter i hvert fall ikke og håper på at eget lag skal tape slik at rivalen ikke får en enklere vei mot suksess.

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor andre enn pool og city fans driver å lusker her for.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor andre enn pool og city fans driver å lusker her for.

Truleg fordi dette er eit diskusjonsforum og i fotball-delen er det temmeleg mange som er interesserte i fotball som også inkluderer fleire lag enn dei ein held med sjølve. Og når utfallet av ein kamp er relevant for andre lag også, så vil det vere naturleg at også andre lag sine supportarar er innom for å diskutere. Sakleg diskusjon frå andre burde vel vere like velkomment som å håpe eige lag taper?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Som forumveileder, skulle ikke du holde deg nøytral?

Han påpeker jo bare det som faktisk er? Dette er et diskusjonsforum. Det er ikke noe regler som tilsier at enkeltråder kun er åpne for enkeltgrupperinger. Skjerp deg litt.

Lenke til kommentar

Blir mye mål i dag tror jeg. City med problemer i forsvar med Kompany som er ute samt, Yaya, Richards og Maicon. Blir ikke skuffet om vi taper, men vi er virkelig nødt til å begynne å prestere mot de større lagene om målet vårt skal være innen rekkevidde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...