Roger Roger Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Blir ikke overrasket om jeg ser et Liverpool på halvgir i dag. Til og med fansen håper jo på City seier fremfor seier for sitt eget lag, kvalmende spør du meg. Er ikke mange år siden Gerrard ga den berømte assisten til Drogba som sørget for at de vant ligaen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Blir ikke overrasket om jeg ser et Liverpool på halvgir i dag. Til og med fansen håper jo på City seier fremfor seier for sitt eget lag, kvalmende spør du meg. Takk for et helt fantastisk dårlig innlegg. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Takk for et helt fantastisk dårlig innlegg. "Hjertet sier seier til Liverpool, men av en eller annen merkelig grunn håper jeg city vinner" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 "Hjertet sier seier til Liverpool, men av en eller annen merkelig grunn håper jeg city vinner" Det var én supporter. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Det var én supporter. Og hvorfor skulle han være den eneste? Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Roger: Kynisk og fantastisk gjort av Gerrard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Og hvorfor skulle han være den eneste? Jeg tror de aller fleste Liverpool-supportere håper på seier i dag. Det vil alltid finnes unntak. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Takk for et helt fantastisk dårlig innlegg. Fortsatt fantastisk. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ikke mye "supporter" når man håper at eget lag taper kampen. Litt ironisk at det var samme fyren som spurte meg "er du en av disse som bryr deg mer om L'pool enn om United". Jeg sitter i hvert fall ikke og håper på at eget lag skal tape slik at rivalen ikke får en enklere vei mot suksess. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Selv om han håper eget lag taper så tror jeg ikke han mener det. Når kampen begynner så er det Liverpool han håper på. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Spent på denne. Tror det kan bli åpent, og kan fort gå begge veier. Klarer vi å holde oss kompakte og ta kontroll på midtbanen har jeg tro på at vi kan klare dette. Håper tror på: ----Reina---- Johnson-Carragher-Agger-Enrique -----Gerrard--Henderson--Lucas----- Downing---Sturridge---Suarez Blir ikke skuffet hvis Borini eller Sterling starter for Downing. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hvorfor Lucas? Han var håpløs mot Arsenal også. Vil heller se Coutinho for eksempel, men han er kanskje ikke klar ennå? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Couthino er i Italia og ordner praktiske ting. Begynner å trene med laget i morgen eller tirsdag i følge det Pascoe sa på pressekonferansen. Lucas fordi han i mine øyne er bedre enn Allen pr. nå. Men ingen krise om sistnevnte starter. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ikke mye "supporter" når man håper at eget lag taper kampen. Litt ironisk at det var samme fyren som spurte meg "er du en av disse som bryr deg mer om L'pool enn om United". Jeg sitter i hvert fall ikke og håper på at eget lag skal tape slik at rivalen ikke får en enklere vei mot suksess. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor andre enn pool og city fans driver å lusker her for. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor andre enn pool og city fans driver å lusker her for. Fordi flere ser kampen? Kampen er interessant for flere enn supporterne til de to lagene på banen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor andre enn pool og city fans driver å lusker her for. Cut the crap. Dette er et diskusjonsforum - åpent for absolutt alle døgnet rundt. Hvis du vil ha et forum med kun Liverpool-supportere så anbefaler jeg deg RAWK. 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor andre enn pool og city fans driver å lusker her for. Truleg fordi dette er eit diskusjonsforum og i fotball-delen er det temmeleg mange som er interesserte i fotball som også inkluderer fleire lag enn dei ein held med sjølve. Og når utfallet av ein kamp er relevant for andre lag også, så vil det vere naturleg at også andre lag sine supportarar er innom for å diskutere. Sakleg diskusjon frå andre burde vel vere like velkomment som å håpe eige lag taper? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Som forumveileder, skulle ikke du holde deg nøytral? Han påpeker jo bare det som faktisk er? Dette er et diskusjonsforum. Det er ikke noe regler som tilsier at enkeltråder kun er åpne for enkeltgrupperinger. Skjerp deg litt. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Usikker på kven eg heier på her, får se under kampen Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Blir mye mål i dag tror jeg. City med problemer i forsvar med Kompany som er ute samt, Yaya, Richards og Maicon. Blir ikke skuffet om vi taper, men vi er virkelig nødt til å begynne å prestere mot de større lagene om målet vårt skal være innen rekkevidde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå