Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Manchester City - Liverpool. Premier League. 3-02-2013, 17:00. Etihad Stadium. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Snart kamp. Hvor er aktiviteten? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hvilket lag heier dere Pool-supportere på i dag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Liverpool, selvfølgelig. Går for tre poeng. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Liverpool, selvfølgelig. Går for tre poeng. Dette var ikke en selvfølgelighet tidligere sesonger.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Tror vi vet hvem Gerrard heier på i hvert fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Dette var ikke en selvfølgelighet tidligere sesonger.... Nei, men det er da vitterlig det nå. Man Utd leder allerede med sju poeng og Liverpool har los på 4. plassen. Jeg hadde uansett heiet på Liverpool i dag, uavhengig av tabellposisjon for de to spillende lagene, men hadde Liverpool ligget på en 11. plass hadde kanskje et (poeng)tap vært litt lettere å svelge. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Om Liverpool skal ha nokon som helst sjanse på å ta ein fjerdeplass denne sesongen må laget heve seg betrakteleg mot dei litt betre laga i PL. Trur strengt tatt at eit av laga framom på tabellen vil klare å halde seg der oppe. Både Arsenal og Tottenham har pr i dag betre lag etter mi meining og Everton lot vere å selge seg fullstendig utav det i januarvindauget, noko som kan føre til at dei nok ein gong avsluttar sesongen sterkt. I dag kan likevel Liverpool gjerne ta poeng. Eit svekka City-lag bør jo også innby til det og dette er såleis ei av dei betre mogelegheitene til å plukke frå bedre lag. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Liker disse kampene. Har av en eller annen rar grunn alltid trua på poeng når vi spiller mot leketøyklubbene (челси og مانشستر سيتي), og tap trenger nødvendigvis ikke å svi så mye. Pleier å være mer nervøs når vi spiller mot skikkelige lag med sjel og fighting spirit. Har trua på uavgjort på Jihad Stadium i dag. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Satser på at Suarez netter et par idag Herlig at Yaya Toure er ute for CIty også (jeg vil han ikke noe vondt siden jeg digger han som fotballlspiller, og håper han ikke er skadet til vanlig). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Satser på at Suarez netter et par idag Herlig at Yaya Toure er ute for CIty også (jeg vil han ikke noe vondt siden jeg digger han som fotballlspiller, og håper han ikke er skadet til vanlig). Han spiller vel i Afrikamesterskapet? Er ikke skadet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Er ikke skadet. Var vel ikke det han sa heller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Var vel ikke det han sa heller? Slapp av du a. Jeg sa ikke at han sa det heller. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hjertet sier seier til Liverpool, men av en eller annen merkelig grunn håper jeg city vinner. Nei, denne er vanskelig... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Topp 2 er håpløst vanskelig å tro på. Så må bare satse på at lagene bak taper i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Slapp av du a. Jeg sa ikke at han sa det heller. Jeg tror nok at fyren vet at Yaya er med i AFCON. Han sa at han digger Yaya som fotballspiller, men at det er helt greit at han ikke er tilgjengelig i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg tror nok at fyren vet at Yaya er med i AFCON. Han sa at han digger Yaya som fotballspiller, men at det er helt greit at han ikke er tilgjengelig i dag. Ok, takk for informasjonen. Skjønner ikke hvorfor du lager en sak ut av dette. Jeg er helt enig med ham, for øvrig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ok, takk for informasjonen. Skjønner ikke hvorfor du lager en sak ut av dette. Jeg er helt enig med ham, for øvrig. Var vel strengt tatt du som lagde en sak ut av det ved å påpeke det åpenbare. Jeg er også enig med han, bra at Yaya ikke spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå