Posemedchips Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ikke som jeg fikk med meg, vet ikke hvorfor Gallas spiller høyreback nå Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Hvordan spiller West Brom. da? Lange baller? Isåfall kan jeg skjønne det. Eller rett og slett la han hvile, fikk visst også mye buing etter seg skjønte jeg etter episoden. Endret 3. februar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Siste 5 har vel ikke West Brom hatt ballen noe særlig. Vi triller ball opp i angrep, for så å trille den tilbake til Lloris Gallas har ordnet opp det lille han har sett av action. Sant, Walker har fått mye buing Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Takk skal du ha Clattenburg. Du vet hvordan du skal ødelegge en kamp. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Deilig samarbeid av West Brom på Bale der. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Den albuen/armen i fjeset til Bale så ikke god ut.. Sprukket leppe iallefall. Klumsete, men ikke med vilje Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Faen, feigt av Lloris. Skulle ha gått for mål der. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Alle er ute etter Bale! Han er et offer! Raage! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 3poeng da, fremdeles 1 bak Chelsea, 4 foran Arsenal Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Takk skal du ha Clattenburg. Du vet hvordan du skal ødelegge en kamp. He could have been killed - Clattenburg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 He could have been killed - Clattenburg. Tydeligvis det han tenker og. Rødt kort i den situasjonen er match avgjørende. Skandale at Clattenburg. Vært elendig hele sesongen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Så ikke hendelsen, men hvis han ble spyttet på er jo det et ganske klart rødt kort er det ikke? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Han ble ikke spyttet på. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Han ble ikke spyttet på. Etter å ha sett situasjonen så er det ingen tvil i mine øyne at Popov spytter for å treffe Walker, den klysa kommer jo over hodet på Walker. Fowler sier at å spytte etter en motstander er kanskje det mest respektløse du kan gjøre mot en motstander, med det sagt av en profesjonell fotballspiller så er det helt greit for meg at Clattenburg viser det røde. Hvorvidt han treffer eller ikke er i bunn og grunn irrelevant, han spytter for å treffe Walker, han stirrer han i øynene og spytter rett mot. Ikke foran, ikke ned eller til siden, men rett i retning Walker. Helt greit rødt, men det er vel kanskje ikke sjokkerende at jeg synes det. Denne mini-remsen støtter hva jeg prøver å si When is a card red or yellow? Endret 3. februar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Steve Clarke sa vel også at han synes handling var forferdelig og at det var fortjent rødt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Popov får to ukeslønner i bot. Olsson skal i tilegg ha gestikulert mot egne supportere etter en dårlig pasning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå