Gå til innhold

Kamptråd: Fulham - Man Utd


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

On another note: formdip på RvN? Synes ikke han har vært seg selv di siste 2 kampene. Kan være mange faktorer involvert, en av dem er selvfølgelig at han er mye bedre passet på. Men kan være bekymringsverdig til innspurten.

 

Edit: Lets all laugh at me.. RvN?? RvP Selvfølgelig.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Oi så hårsår stemning det ble det. Og mann kaller vel ikke en lesbisk kvinne for en homo? Eller?

 

Selvfølgelig gjør man det, men man bruker det ikke som et negativt ladet ord og det vet vel alle.

Å bruke seksuell legning, rase eller bakgrunn som et skjellsord (noe Corey gjorde, det skjønner du også) så er man med å diskriminere og gjøre det til noe helt legitimt.

 

Kanskje greit for noen, men nå lever vi tross alt i et samfunn hvor diskriminering er ulovlig.

Lenke til kommentar

 

 

Nå kverulerer du og det vet du. Jeg leser verre utsagn enn nesten daglig i kamptrådene, men jeg skal legge meg flat jeg.

 

Aha, så jeg kverrulerer ved å påpeke for deg at du er diskriminerende?

Heldigvis for både deg og meg bryr jeg meg svært lite om hva folk som bruker "homse" som et negativt ladet ord synes om meg, men jeg følte for å påpeke at du diskriminerte.

 

Om ingen sier i fra er det plutselig helt greit å kalle folk for forbanna homse, da får heller jeg være en hårsår kverrulant som sier fra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Aha, så jeg kverrulerer ved å påpeke for deg at du er diskriminerende?

Heldigvis for både deg og meg bryr jeg meg svært lite om hva folk som bruker "homse" som et negativt ladet ord synes om meg, men jeg følte for å påpeke at du diskriminerte.

 

Om ingen sier i fra er det plutselig helt greit å kalle folk for forbanna homse, da får heller jeg være en hårsår kverrulant som sier fra.

 

Hva mer er det du vil ha? Jeg skrev: Jeg legger meg flat. Skal jeg skrive en personlig unnskyldning i tillegg? Du må gjerne lage en liksom-diskusjon om menneskeverd osv. i et fotballforum (se hvor langt det gikk i rasisme sake(ne) ), men da gidder ikke jeg delta.

Endret av Corey
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Hva mer er det du vil ha? Jeg skrev: Jeg legger meg flat. Skal jeg skrive en personlig unnskyldning i tillegg? Du må gjerne lage en liksom-diskusjon om menneskeverd osv. i et fotballforum (se hvor langt det gikk i rasisme sake(ne) ), men da gidder ikke jeg delta.

 

Bare greit at du forstår hva du faktisk sier.

 

Dessuten anklager du meg for å kverrulere da må jeg nesten få svare på tiltale synes du ikke?

 

 

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Flott at vi vant, 10p foran city er kjekt!

 

Fint om hetsende poster i kampens hete rapporteres til meg, så jeg kan drive litt oppdragelse. For å ha det klart: hets er -ikke- akseptabelt uansett situasjon. Da får man heller rope litt ut i lufta enn å poste her.

 

Send meg gjerne en pm om det er noe :). La oss diskutere seieren fra og med nå.

Lenke til kommentar

Deilig sliteseier. Å vinne på Craven Cottage er ingen enkel oppgave og er alltid en bortekamp jeg gruer meg til. Nå er vi ferdig med den for i år også, og det er bra. Da kan ikke City gjøre annet enn å vinne i morra, og det gjør de nok også. Liverpool virker ikke sterke nok til å kunne hamle opp med topplagene denne sesongen og med kniven på strupen hjemme i Manchester vinner de nok.

Lenke til kommentar

Hjelpe meg så hårsår man har blitt om man ikke tåler litt drittslenging i kampens hete. Jeg tror ikke akkurat å kalle dommeren for en homo er ment som hets mot homofile. Blir man provosert av en slik kommentar så bør man gå litt i seg selv i mine øyne. Det begynner å bli nok folk i verden som elsker å la seg provosere.

 

Uansett, 3 utrolig viktige poeng, også håper jeg Ferguson bruker Kagawa i neste kamp da han har vært positiv i det siste.

Hadde forresten RvP noen målsjanser i denne kampen? Jeg fikk ikke med meg alt, men siden han ikke scorte så tipper jeg han ikke hadde noen sjanser.

Endret av Apox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hjelpe meg så hårsår man har blitt om man ikke tåler litt drittslenging i kampens hete. Jeg tror ikke akkurat å kalle dommeren for en homo er ment som hets mot homofile. Blir man provosert av en slik kommentar så bør man gå litt i seg selv i mine øyne. Det begynner å bli nok folk i verden som elsker å la seg provosere.

 

Uansett, 3 utrolig viktige poeng, også håper jeg Ferguson bruker Kagawa i neste kamp da han har vært positiv i det siste.

Hadde forresten RvP noen målsjanser i denne kampen? Jeg fikk ikke med meg alt, men siden han ikke scorte så tipper jeg han ikke hadde noen sjanser.

 

Vil du fortsette diskusjonen er det bare å stikke innom "tilbakemeldinger til fotballforumet", så håper jeg du tar utfordringen/oppfordringen.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...