AnewZ Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Snipes inn, må si jeg hadde håpet på å få sett jappsen. Han er så lekker. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Stod i offside så.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ååååå Chicha da! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Rooney kan det å skaffe seg unødvendige kort. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hvorfor fikk Rooney kort? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hvorfor fikk Rooney kort? Sparket bort ballen for å få tid til å prate med dommeren. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Alle mann i mål! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 BLÅS DA DIN FITTEHOMO! Har du noe i mot homser? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 YEA!!! WOOOOOOOPPP Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Godt å sjå at spelarane lærer av sine feil. Ingen mann på stolpen når Soton scora, i dag held Rafael stolpen konstant, og vP gjer også ein jobb på stolpen. Blås av! 3 poeng, all that matters. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Har du noe i mot homser? Ikke i det hele tatt. Ble bare for mye når han ikke makter å blåse i fløyta si. Btw, så er det vel et ganske motsigende utsagn i seg selv. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Den var viktig. EEEEHHH sexy lady! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Godt å sjå at spelarane lærer av sine feil. Ingen mann på stolpen når Soton scora. Tenker du på når soton scora imot oss på OT? Når Carrick spilte en mann fri? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ikke i det hele tatt. Ble bare for mye når han ikke makter å blåse i fløyta si. Btw, så er det vel et ganske motsigende utsagn i seg selv. Hørt om lesbiske kvinner? Hvis det at dommeren ikke blåser når du vil er nok til å bruke en seksuell legning som et skjellsord burde du gjøre noe med sinnet ditt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Oi så hårsår stemning det ble det. Og mann kaller vel ikke en lesbisk kvinne for en homo? Eller? 3 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hørt om lesbiske kvinner? Hvis det at dommeren ikke blåser når du vil er nok til å bruke en seksuell legning som et skjellsord burde du gjøre noe med sinnet ditt. Nå kverulerer du og det vet du. Jeg leser verre utsagn enn nesten daglig i kamptrådene, men jeg skal legge meg flat jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå