Crumpler Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ja, fyttehelvette for et monster Sissoko er. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Colo og cisse har ingenting på den banen å gjøre. Kvalmt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Cech holder Chelsea i kampen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Sissoko til 1,8 er faen meg januars beste kjøp. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Colo og cisse har ingenting på den banen å gjøre. Kvalmt. Hva er det Colo har gjort? Var og hente meg en øl, så fikk det ikke med meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Sparket i ansiktet som de mener var med vilje. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hva er det Colo har gjort? Var og hente meg en øl, så fikk det ikke med meg. Sparket visst Ba i trynet med vilje. Hevnaksjon... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Colo er en naturlig forsvarer, alle forsvarere gjør det der. Derimot er det ikke alle angrepsspillere som har såpass store baller som Ba og satser i enhver situasjon. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Klart det ikke var med vilje men han er da ikke på ball,og fratar en klar sjanse på mål? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Klart det ikke var med vilje men han er da ikke på ball,og fratar en klar sjanse på mål? Ser på kampen på Setanta, hverken de som kommenterer eller de i studio (ink Dennis Wise) var veldig uenige med Webb. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Vis denne kamper ender 2-2 eller uavgjort så vil Chelsea da ha en statistikk på 5 uavgjort, 3 seiere og 2 kamper tapt. Ikke så veldig imponerende, da 5 av uavgjort resultatene kommer da fra de 6 siste kampene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Klart det ikke var med vilje men han er da ikke på ball,og fratar en klar sjanse på mål? Fratar en klar sjanse på mål? Ba avsluttet før han ble sparket... Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Burde vel komme et Newcastle-bytte eller to nå, om Pardew er interessert i å ta med et poeng hjem. En del slitne spillere utpå der. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Klart det ikke var med vilje men han er da ikke på ball,og fratar en klar sjanse på mål? Fratar klar sjanse? Han treffer vel strengt tatt etter at Ba header. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Gouffran har jo også vært enorm, voldsom arbeidsinnsats og smart. Enig. Han arbeider som en maskin på gressmatta. Utrolig arbeidsvilje i den fyren. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hadde vært deilig med en Torres suser i slutt minuttene! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Fratar en klar sjanse på mål? Ba avsluttet før han ble sparket... Godt poeng. Uansett, cisse. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hvor faen er byttene, benitez? Skulle jo trodd Azpilicueta kunne gjort en god jobb nå... Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Herregud, Perch. Er du stokk fitte dum? For en idiotisk felling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå