""" Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Good going, boys! Kan ha noe med det faktum at han har vært dritdårlig i hver eneste kamp han har spilt i år. Skjønner? Et mål forandrer ikke det. Men det er bare fint at han putter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 For en nedtur for Ba. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Stygge Newcastle. Skader Ba. Okei? Det var ikke med vilje? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Klasse av Newcastle-supporterne.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Snytt for straffe, så mål i mot og inn med Torres. Great. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Stygge Newcastle. Skader Ba. 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Kan ha noe med det faktum at han har vært dritdårlig i hver eneste kamp han har spilt i år. Skjønner? Et mål forandrer ikke det. Men det er bare fint at han putter. Vet det, så han mot Villa. Men fin jinx likevel. Endret 2. februar 2013 av Latias Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Okei? Det var ikke med vilje? Aldri si aldri med Fabrizio Coloccini! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Stygge Newcastle. Skader Ba. Nå er du like latterlig som supporterne som har buet på Ba. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Nå er du like latterlig som supporterne som har buet på Ba. Trodde ikke du hadde Latias nivå, men det var faktisk ikke ment seriøst. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Verdens mest unødvendige gule kort på Perch? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Det skal Benitez ha, han får alltid det beste ut av laget. Bare synd det alltid er motstanderlaget. 1 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ender dessverre 2-1 til Newcastle tipper jeg, ettersom vi måtte få innpå Torres. Ferguson har vært i kontakt med Webb igjen ser vi! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Trodde ikke du hadde Latias nivå, men det var faktisk ikke ment seriøst. Så ikke skriv noe så latterlig da. Noen punkter om første omgang: Jevn omgang, dette er en kamp som kan gå begge veier. Hadde Turnbull stått i mål for Chelsea hadde Newcastle ledet med 2 mål. Sjokkert over at Jonas scorer mål. Sinnsykt irriterende med Newcastlesupportere som buer på Ba. Unødvendig. Benitez er latterlig. Så fort Ba er nede bør Torres varme opp, men han bare satt der. Hvor mange minutter ble han sittende før han måtte varme opp Og, til slutt, er det noen som ser forskjellen på Newcastle når de spiller igjennom midtbaneleddet kontra det å måke ballen opp fra forsvaret til spiss? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Man kunne forvente buing fra Newcastle-fansen mtp Ba i Chelsea-trøye, men at han blir buet på når han går ut med skade er rett og slett kvalmt imo. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Man kunne forvente buing fra Newcastle-fansen mtp Ba i Chelsea-trøye, men at han blir buet på når han går ut med skade er rett og slett kvalmt imo. Üenig i det første her. Jeg skjønner at mange synes det var dumt at Ba dro med tanke på situasjonen Newcastle er i, og de trenger sårt noen målscorere. Men det blir uansett for dumt å bue på Ba. Hvorfor skulle han blitt i Newcastle å hjulpet de å beholde plassen? Ba er som 98% av alle fotballspillere en leiesoldat som ikke bryr seg om klubbene han spiller i. Han ville spille fotball, tjene så mye som mulig og kanskje også vinne noe. Ser ikke noe galt i at han dro. Han har heller ikke sagt noe som helst om at han skal bli i Newcastle å hjelpe dem og holde plassen. Buinga på Ba er patetisk. Enkelt og greit. Endret 2. februar 2013 av Video Girl Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Üenig i det første her. Jeg skjønner at mange synes det var dumt at Ba dro med tanke på situasjonen Newcastle er i, og de trenger sårt noen målscorere. Men det blir uansett for dumt å bue på Ba. Hvorfor skulle han blitt i Newcastle å hjulpet de å beholde plassen? Ba er som 98% av alle fotballspillere en leiesoldat som ikke bryr seg om klubbene han spiller i. Han ville spille fotball, tjene så mye som mulig og kanskje også vinne noe. Ser ikke noe galt i at han dro. Han har heller ikke sagt noe som helst om at han skal bli i Newcastle å hjelpe dem og holde plassen. Buinga på Ba er patetisk. Enkelt og greit. Jeg sier meg ikke uenig i det du sier, jeg bare sier det var forventet uavhengig av om han fortjente det eller ikke. Jeg synes ikke han fortjente å bli buet på av Newcastle-fansen, men det var allikevel forventet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Enig at det er unødvendig med buing. Jeg er ikke overrasket og kan forstå at supportere buer med tanke på tidspunktet han forlot klubben på, men personlig har jeg ikke noe i mot Ba og han fortjener bedre enn dette. Dessverre endte det hele med en brukket nese i det som skulle være et gledelig gjensyn på St. James' Park. Synes direkte synd på Ba. Nå håper jeg bare Newcastle fortsetter i samme spor, og ikke begynner med disse lange ballene. Endret 2. februar 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Fint løp av Oscar der, viser at han vil hjelpe til når han var med å løpe hjem! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Frank Lampard er helt latterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå