Gå til innhold

Kamptråd: Newcastle - Chelsea

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ha noe med det faktum at han har vært dritdårlig i hver eneste kamp han har spilt i år. Skjønner? Et mål forandrer ikke det. Men det er bare fint at han putter.

Vet det, så han mot Villa. Men fin jinx likevel.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Trodde ikke du hadde Latias nivå, men det var faktisk ikke ment seriøst.

Så ikke skriv noe så latterlig da.

Noen punkter om første omgang:

• Jevn omgang, dette er en kamp som kan gå begge veier. Hadde Turnbull stått i mål for Chelsea hadde Newcastle ledet med 2 mål.
  • Sjokkert over at Jonas scorer mål.
  • Sinnsykt irriterende med Newcastlesupportere som buer på Ba. Unødvendig.
  • Benitez er latterlig. Så fort Ba er nede bør Torres varme opp, men han bare satt der. Hvor mange minutter ble han sittende før han måtte varme opp

Og, til slutt, er det noen som ser forskjellen på Newcastle når de spiller igjennom midtbaneleddet kontra det å måke ballen opp fra forsvaret til spiss?

Lenke til kommentar

Man kunne forvente buing fra Newcastle-fansen mtp Ba i Chelsea-trøye, men at han blir buet på når han går ut med skade er rett og slett kvalmt imo.

Üenig i det første her. Jeg skjønner at mange synes det var dumt at Ba dro med tanke på situasjonen Newcastle er i, og de trenger sårt noen målscorere. Men det blir uansett for dumt å bue på Ba. Hvorfor skulle han blitt i Newcastle å hjulpet de å beholde plassen? Ba er som 98% av alle fotballspillere en leiesoldat som ikke bryr seg om klubbene han spiller i. Han ville spille fotball, tjene så mye som mulig og kanskje også vinne noe. Ser ikke noe galt i at han dro. Han har heller ikke sagt noe som helst om at han skal bli i Newcastle å hjelpe dem og holde plassen.

Buinga på Ba er patetisk. Enkelt og greit.

Endret av Video Girl
Lenke til kommentar

Üenig i det første her. Jeg skjønner at mange synes det var dumt at Ba dro med tanke på situasjonen Newcastle er i, og de trenger sårt noen målscorere. Men det blir uansett for dumt å bue på Ba. Hvorfor skulle han blitt i Newcastle å hjulpet de å beholde plassen? Ba er som 98% av alle fotballspillere en leiesoldat som ikke bryr seg om klubbene han spiller i. Han ville spille fotball, tjene så mye som mulig og kanskje også vinne noe. Ser ikke noe galt i at han dro. Han har heller ikke sagt noe som helst om at han skal bli i Newcastle å hjelpe dem og holde plassen.

Buinga på Ba er patetisk. Enkelt og greit.

Jeg sier meg ikke uenig i det du sier, jeg bare sier det var forventet uavhengig av om han fortjente det eller ikke. Jeg synes ikke han fortjente å bli buet på av Newcastle-fansen, men det var allikevel forventet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Enig at det er unødvendig med buing. Jeg er ikke overrasket og kan forstå at supportere buer med tanke på tidspunktet han forlot klubben på, men personlig har jeg ikke noe i mot Ba og han fortjener bedre enn dette. Dessverre endte det hele med en brukket nese i det som skulle være et gledelig gjensyn på St. James' Park. Synes direkte synd på Ba.

Nå håper jeg bare Newcastle fortsetter i samme spor, og ikke begynner med disse lange ballene.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...