Brandshal Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Så du tror at kryssordet han sitter med løser seg selv? Hahaa, fint noen klarer å få et lite smil hos de andre selvom det var ironsik Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Nei. Ikke det? Selvom coloccini treffer etter Ba, så skal man vell ikke gå vekk fra å sparke noen i ansiktet uten et eneste kort engang? Også skulle var scumen Cisse få et for strupe taket. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Colo skulle definitivt hatt gult, men det er mer farlig spill en violent conduct. Soleklar straffe, though. At ikke Cissé også får minimum gult for strupetaket fatter jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Colo burde fått gult kort, også skulle det vært et indirekte frispark. Cisse burde vært utvist, men Cisse = 1 (EN) spiller, ikke 2 (to). Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Colo skulle ikke hatt rødt nei, det var heller ikke straffe. Det mente tilogmed Dennis Wise, som virkelig viste at han virkelig håpte på Chelsea-seier. Cisse-greia så ekkel ut, men så ikke nok til å ane hva situasjonen var. Har aldri sett Cisse se sur ut engang, så om han blir såpass sint må da Cola ha tatt han på stumpen eller noe lignende ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Colo burde fått gult kort, også skulle det vært et indirekte frispark. Cisse burde vært utvist, men Cisse = 1 (EN) spiller, ikke 2 (to). Indirekte frispark? For å sparke noen i hodet? Colo skulle ikke hatt rødt nei, det var heller ikke straffe. Det mente tilogmed Dennis Wise, som virkelig viste at han virkelig håpte på Chelsea-seier. Cisse-greia så ekkel ut, men så ikke nok til å ane hva situasjonen var. Har aldri sett Cisse se sur ut engang, så om han blir såpass sint må da Cola ha tatt han på stumpen eller noe lignende ? I følge kommentator så var det etter en takling, men jeg har ikke sett noe jeg heller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Og det beste er prisen. Herregud, en brøkdel av det klubber henter middelmådige spiller fra Championship for Faen ta deg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Faen, det her skal feires. Dro frem flaska med Lagavulin 16YO nå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) At ikke Cissé også får minimum gult for strupetaket fatter jeg ikke. Han fikk gult kort i det de spilte reprisen. Meldingen om gult kort dukket opp på skjermen i ettertid. Endret 2. februar 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Dette er første gang Newcastle vinner en kamp (i ligaen) etter og ha ligget under med Pardew som trener. Har vel skjedd en gang i Carling Cupen, og det var mot Blackburn. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Han fikk gult kort i det de spilte reprisen. Meldingen om gult kort dukket opp på skjermen i ettertid. Hjelper lite når det skal være rødt. Bare spør navnebroren hans. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Mulig det, jeg informerte bare om det gule kortet. Må for øvrig takke Steven Taylor for sin fantastiske redning med skrittet på slutten der. Synlige smerter i det han spratt rett opp igjen, men han blør virkelig for drakta. Herlig spiller! Endret 2. februar 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Sissoko må jo være årets signering, fytti helvete for en rå spiller Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Nja, ikke glem Michu, som er en av mine personlige PL-favoritter. Men Sissoko er litt av en signering, dere. Helt fantastisk! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Cech- “ I've never heard noise like it in my life when Newcastle Utd score this place is unbelievable” 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Saint James' Park goes to 11! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå