Gå til innhold

Kamptråd: Newcastle - Chelsea

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15

Newcastle - Chelsea.

Premier League.

2-02-2013, 16:00. St. James Park.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2-02-2013, 16:00. Sports Direct Arena.

Navnet er vel St James' Park igjen nå?

Eller det er kanskje ikke det før neste sesong?

Men vær så snill å skriv St. James' Park, det er jo tross alt navnet på stadion.

Hva feiten velger å kalle den får han ta på sin kappe.

Kan bli spennende denne kampen. Hvert fall i første omgang.

Krysser fingrende for at Pardew ikke prøver å sabotere andre omgang med horrible bytter.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Stadion har byttet tilbake til St. James' Park, ja. TV2 sine kommentatorer har heller ikke fått det med seg, eller VG Live.

Uansett, selv om Chelsea er i en dårlig periode (Newcastle likeså), så tror jeg ikke hjemmelaget blir å få noen poeng her. Med mindre de virkelig går inn for å spille fotball i 90 minutter i stedet for de første 45. Ellers kommer Jonas til å bli overkjørt på kanten. Håper Mbiwa starter denne kampen, Steven Taylor var rusten i forrige kamp (og allikevel milevis bedre enn Willy) og jeg har lyst til å se hva Mbiwa er kapabel til.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Newcastle har sugd i lang, lang tid (ja, helt siden seriestart, faktisk), og selv om Newcastle spilte en veldig god omgang mot Aston Villa er Chelsea et femtentusen ganger så bra lag enn Villa og vil slakte Newcastle uten noen som helst problemer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Men vær så snill å skriv St. James' Park, det er jo tross alt navnet på stadion.

Fikset på nå. Jeg skal skrive det heretter.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Blir spennende å se hvordan han gjør det om han starter idag.

Velkommen hjem skal han være. Håper han får en god mottakelse uten buing, selv om han forlot laget når de trengte han mest. For min del håper jeg han starter på benken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...