Corporal Jenkinson Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Både Chelsea og Everton ligger under! Selvfølgelig scorte Fellaini. Faens drittlag Villa er... Endret 2. februar 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Diggbar takling av Arteta! Herregud så deilig!! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Både Chelsea og Everton ligger under! Nei .. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Fortjent resultat! Synes vi dog har lange steg å gå. Ox og Diaby bør ikke starte. Vi er heldige idag da Everton og Chelsea taper. Sissoko kommer til å bli en av PLs beste midtbanespillere neste sesong. Herjet i dag. For 2m var det et kjempekupp. Wenger ergrer seg nok Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 JAAA 3 poeng! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Everton spilte uavgjort. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Fellaini scorte rett før slutt. Men pongtap på både Chelsea og Everton er bra! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Fellaini scorte rett før slutt. Men pongtap på både Chelsea og Everton er bra! Jepp. knapper innpå 2 poeng. 1 poeng er ingenting. Er vi ekstra heldige ryker Tottenham på en smell borte mot WBA i morra. Regner også med at Pool taper poeng Endret 2. februar 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jack For en idiot Owen er. Slår til Arteta. Tipper han kommer til å bli straffet i etterkant. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jack For en idiot Owen er. Slår til Arteta. Tipper han kommer til å bli straffet i etterkant. Neppe Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg håper Wilshere holder seg i klubben til han legger opp. Han har mulighet til å bli en legende. Vår beste spiller pdd. imo. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg håper Wilshere holder seg i klubben til han legger opp. Han har mulighet til å bli en legende. Vår beste spiller pdd. imo. Ja, det spørs. Fortsetter vi tilbakegangen vil han utvilsomt forlate oss for City eller Chelsea om få år. Klarer vi derimot å omstille oss og kjempe om titler igjen så ser jeg ingen grunn til at han skal dra. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ja, det spørs. Fortsetter vi tilbakegangen vil han utvilsomt forlate oss for City eller Chelsea om få år. Klarer vi derimot å omstille oss og kjempe om titler igjen så ser jeg ingen grunn til at han skal dra. Det skjer ikke at Wilshere forlater oss til fordel for en annen engelsk konkurrent. Mannen er Arsenal tvers igjennom. 3 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Ja, det spørs. Fortsetter vi tilbakegangen vil han utvilsomt forlate oss for City eller Chelsea om få år. Klarer vi derimot å omstille oss og kjempe om titler igjen så ser jeg ingen grunn til at han skal dra. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå