Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Stoke

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15

Arsenal - Stoke.

Premier League.

2-02-2013, 16:00. Emirates Stadium.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har vunnet de ti siste hjemme mot Stoke med 30-5 i målforskjell. Sistnevnte lag har tatt to poeng på de siste fem kampene i ligaen. Borte har de kun vunnet én kamp hele sesongen. Kan ikke se for meg annet enn hjemmeseier her. Håper Nacho starter og Sagna benkes.

Szczesny

Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Monreal

Ramsey - Wilshere

Walcott - Cazorla - Podolski

Giroud

Vil nødig riske Diaby mot neandertalerne. Arteta er tilbake i full trening, men Ramsey har i mine spilt godt nok til å fortjene enda en start.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Arsenal er i form om dagen, og det ser ikke ut som de lider av Stoke-syndromet som for eksempel Liverpool gjør. Alt annet enn hjemmeseier her vil overraske stort.

Lenke til kommentar

Arsenal subs: Mannone, Jenkinson, Santos, Ramsey, Rosicky, Cazorla, Podolski #AFCvSCFC

Merkelig at Cazorla er på benken. Ville trodd at han hadde reist til Spania for å være med familien dersom ryktene om onkelen stemmer. Kan dog være at han og Poldi bare hviles fordi de begge har spilt mye i det siste. Enormt sterk benk, i hvert fall.

Lenke til kommentar

Det tvitres om at Cazorla ikke spiller i dag pga dødsfall i familien.

Edit: Hva f...? Dette ble postet i Highbury-tråden, men dukket opp her? Jeg var ikke engang inne her ...

Jaja. Ser at andre har fått det med seg allerede.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Edit: Hva f...? Dette ble postet i Highbury-tråden, men dukket opp her? Jeg var ikke engang inne her ...

Jaja. Ser at andre har fått det med seg allerede.

Alt som oppfattes som matchprat eller mest relevant i matchtråden blir flyttet hit av moderatorene om det postes i Highbury tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...