Bruun Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg har nylig innstallert en dvd-spiller i pc'n, og da måtte jeg flytte Audigy 2 lyd-kortet mitt 1 pci-plass opp for å få plass til en ledning. Jeg ladet meg og skrutrekkern helt ut for statisk elektrisitet, men alikevel finner ikke pc'n lydkortet når jeg skrur den på.....dette lydkortet kostet meg 2000 kr, er det ødelagt? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg tror det er forskjellige addresser på de forskjellige PCI plassene, eller 2 og 2 sammen, så det kan hende du må legge inn driverene igjen. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Bare prøv et annet PCI slot eller instaler driverne på nytt. Har skjedd lignende hos meg før også.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 har lagt inn driverne på nytt, men skal prøve å skive kortet inn på dets opprinnelige plass. takker Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 har lagt inn driverne på nytt, men skal prøve å skive kortet inn på dets opprinnelige plass. takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå