Drugstar Genius Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Når jeg spiller av en sang så hakker sangen og sangen blir spilt dobbelt så fort og har kjøpt Premium får å se om det hjalp noe men det gjorde ikke det. vet noen hva som er problemet? Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2013 Er det ingen som vet? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Vel, du gir jo absolutt ingen info om type enhet eller om du har feilsøkt på noen som helst måte. Er det en pc/tablet/mobil det er snakk om? "hakker" det f.eks når du streamer fra youtube? Lenke til kommentar
-ondr3 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Kan det være noe feil med nettlinja di? Hjelper det om du streamer i low quality? Dette kan du endre på i instillinger. altså huke av high quality. Du kan jo også prøve og oppdatere drivere til lydkortet ditt. edit: så ikke at det spilte dobbelt så fort. hjelper det ikke og reinstallere spotify heller? Regner med at du sitter på en windows maskin siden du ikke skriver hva slags operativsystem du bruker. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Beklager med for lite informasjon, men jeg bruker pcèn men det er ingen problemer med å streame fra Youtube, og har også oppdatert driver, reinnstaltert Spotify 2 ganger og det skal heller ikke være noe feil med internettlinjen min. Finnes smått med instillinger også på Spotify. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Hvis jeg trykker enter på sangen nok ganger så hender det att sangen begynner å spille normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå