hiploman Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 jeg er trøtt og lei av livet, lei av å prøve og være sosial. Jeg ser bare en vei ut, men jeg er ikke dum nok til å gjøre det, noen som har tips til å komme seg vekk fra en stor grop. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) ´ Endret 29. september 2017 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
hiploman Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Bra det ikke bare er meg. Er bare møkk lei alt, gitt opp venner og sitter igjen med ingenting, vil ha det slik men det går bare ikke. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Kan du kanskje utdype litt i hva som får deg til å føle det sånn? Hva gjør at du er trøtt og lei av livet? Hva gjør du på en daglig basis/hva består dagene dine av? Hvor gammel er du, evt. kjønn? Det er vanskelig å gi spesifikke svar til uspesifikke spørsmål. 1 Lenke til kommentar
Djevelen Marcus Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Du sliter med deprisjoner.. Noe som kan bli forebygged over flere år.. Så du må tenke tilbake en stund og finne ut hva som har gjort så du har blitt sånn.. Rette opp i det (Komme deg videre) Og du greie og få et lysere syn på livet.. Vær med venner hvor lite du vil det.. Siden du glemmer ganske mye av det når du er sammen med dem.. Så klart er vanskelig og si hva slags problem du har.. Og du må utdype deg litt mer. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Løsningen er å endre livet fundamentalt,flytte til en annen by,ta deg fri noen måneder og reise til en annen land. For eksempel du kan melde deg frivillig i å jobbe ett halv år i Afrika på en dyre pensjonat,kan være en bra avkobling fra det samme daglige maset. Lenke til kommentar
hiploman Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Du sliter med deprisjoner.. Noe som kan bli forebygged over flere år.. Så du må tenke tilbake en stund og finne ut hva som har gjort så du har blitt sånn.. Rette opp i det (Komme deg videre) Og du greie og få et lysere syn på livet.. Vær med venner hvor lite du vil det.. Siden du glemmer ganske mye av det når du er sammen med dem.. Så klart er vanskelig og si hva slags problem du har.. Og du må utdype deg litt mer. sykdom, sliter å bli kjent med nye folk og har kastet vekk de gamle for lenge siden, depresjon har jeg slete med i sikkert 2-3 år. For å være helt ærlig har jeg null venner å være med akkurat nå,, om jeg skulle spørre folk er det vel rundt 6-7-8 som hadde giddet, men som jeg egentlig ikke vil være med. Løsningen er å endre livet fundamentalt,flytte til en annen by,ta deg fri noen måneder og reise til en annen land. For eksempel du kan melde deg frivillig i å jobbe ett halv år i Afrika på en dyre pensjonat,kan være en bra avkobling fra det samme daglige maset. er dessverre av den unge typen Lenke til kommentar
Anvilycus Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Forstår deg godt. Man går og jobber fra 08:00 - 16:00. Bruker 1 time på å reise hjem. Klokken er 17:00. Stikker og trener og etter trening er kl:19:00. Kommer hjem 20:00 og lager mat. Sove 21:00 og gjentar samme rutine neste dag. Jepp livet er virkelig kjedelig og vi lever i denne kjedelige verdenen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Forstår deg godt. Man går og jobber fra 08:00 - 16:00. Bruker 1 time på å reise hjem. Klokken er 17:00. Stikker og trener og etter trening er kl:19:00. Kommer hjem 20:00 og lager mat. Sove 21:00 og gjentar samme rutine neste dag. Jepp livet er virkelig kjedelig og vi lever i denne kjedelige verdenen. Jobber du aldri overtid? Hvilken "bransje" er du i med 8 timers dag? Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Så en fin post på 9gag faktisk i dag. Hvis du føler deg deprimert, gjør noe merkbart godt for en annen person. Det vil både få deg og den andre personen til å føle dere bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå