Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Trøtt og lei av livet, og å være sosial - trenger råd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sliter med deprisjoner.. Noe som kan bli forebygged over flere år.. Så du må tenke tilbake en stund og finne ut hva som har gjort så du har blitt sånn.. Rette opp i det (Komme deg videre) Og du greie og få et lysere syn på livet.. Vær med venner hvor lite du vil det.. Siden du glemmer ganske mye av det når du er sammen med dem.. Så klart er vanskelig og si hva slags problem du har.. Og du må utdype deg litt mer.

Lenke til kommentar

Du sliter med deprisjoner.. Noe som kan bli forebygged over flere år.. Så du må tenke tilbake en stund og finne ut hva som har gjort så du har blitt sånn.. Rette opp i det (Komme deg videre) Og du greie og få et lysere syn på livet.. Vær med venner hvor lite du vil det.. Siden du glemmer ganske mye av det når du er sammen med dem.. Så klart er vanskelig og si hva slags problem du har.. Og du må utdype deg litt mer.

sykdom, sliter å bli kjent med nye folk og har kastet vekk de gamle for lenge siden, depresjon har jeg slete med i sikkert 2-3 år. For å være helt ærlig har jeg null venner å være med akkurat nå,, om jeg skulle spørre folk er det vel rundt 6-7-8 som hadde giddet, men som jeg egentlig ikke vil være med.

 

Løsningen er å endre livet fundamentalt,flytte til en annen by,ta deg fri noen måneder og reise til en annen land.

For eksempel du kan melde deg frivillig i å jobbe ett halv år i Afrika på en dyre pensjonat,kan være en bra avkobling fra det samme daglige maset.

er dessverre av den unge typen

Lenke til kommentar

Forstår deg godt. Man går og jobber fra 08:00 - 16:00. Bruker 1 time på å reise hjem. Klokken er 17:00. Stikker og trener og etter trening er kl:19:00. Kommer hjem 20:00 og lager mat. Sove 21:00 og gjentar samme rutine neste dag. Jepp livet er virkelig kjedelig og vi lever i denne kjedelige verdenen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Forstår deg godt. Man går og jobber fra 08:00 - 16:00. Bruker 1 time på å reise hjem. Klokken er 17:00. Stikker og trener og etter trening er kl:19:00. Kommer hjem 20:00 og lager mat. Sove 21:00 og gjentar samme rutine neste dag. Jepp livet er virkelig kjedelig og vi lever i denne kjedelige verdenen.

 

Jobber du aldri overtid? Hvilken "bransje" er du i med 8 timers dag? :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...