taZer Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hei allesammen Beklager på forhånd hvis dette er en løsning på allerede, men er ikke helt inne i dette enda så spør her Leter etter en måte å streame musikken fra min S3 (wimp, spotify) uten og være avhengig av AUX kabel Er det noe utstyr som støtter dette, isåfall hva Med Apple, så finnes det airplay, som er rimelig genialt, når det gjelder streaming, og lurer da på hva Samsung sitt svar på dette er Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Om du ønsker å dele til et anlegg kan det gjøres med f.eks en bluetoothmottaker. Samsung har også Allshare, men usikker på mulighetene for deling av lyd. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 s3'en støtter miracast. http://www.wi-fi.org/wi-fi-certified-miracast%E2%84%A2 Samsung har også en egen dongle. http://cdon.no/elektronikk/samsung_allshare_cast_dongle_for_samsung_galaxy_s_iii-19355321?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt_no Tror du får den billigere enn der, så den i en lefdal butikk for 499. Lenke til kommentar
taZer Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Hvis jeg vil koble dette opp mot hjemmekinoanlegget mitt, så blir jeg da nødt til og kjøpe bluetoothmottaker da? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Det er den enkleste og billigste måten i hvert fall ja. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg har en app ifra onkyo. Fra den kan jeg streame rett til forsterkeren over wifi. Lenke til kommentar
taZer Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Lette etter en app til min forsterker, men den støttet ikke min og vil uansett ikke fungere som noe annet enn en fjernkontroll Skal imorgen ut og gå til investering av en bluetooth mottaker, og prøve ut dette alternativet Endret 30. januar 2013 av taZer Lenke til kommentar
Pickwick Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Jeg har en app ifra onkyo. Fra den kan jeg streame rett til forsterkeren over wifi. Onkyo forsterkerne har innebygd spotify, så det er dette du styrer med appen (ja, du kan også streame musikk du har lagret på telefonen, men ikke spotify som det her er snakk om) Lenke til kommentar
taZer Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Vil legge til her at jeg var ute og kjøpte Sandstrøm sin Bluetooth mottaker, og denne virker som en drøm Er å anbefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå