Gjest Slettet+3124 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Deltagere så langt har vært meg og Kenneth Solfjeld. Nå har vi ikka akkurat annonsert at vi har hatt fototurer i distriktet, men den som vil bli med utover uka er velkommen. Mine bilder kommer straks i denne tråden.. Solastranda: Diverse i fra Tjensvollkrysset: Diverse Fotlandmølle: Flere bilder kommer vel etter som uka går.. Endret 30. januar 2013 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Har bare fått prosessert 2 av bildene sålangt. Kommer mere etterhvert! Solastranda: 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 I fra nattens fotovandring med Kenneth. Starstruck: Selestranden: Cross: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Da har vi hatt gatefoto som tema i dag; Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Flotte bilder, guttær! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Noen flere bidrag: Staselig kar Stor gitar liten pike Virtuoso Tough guy Luapåsnei Kommer mere fra både byvandringen, og tidligere. 1 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Det ser ut til at dere har fått med litt av hvert - hadde jeg vært bedre i form for tiden ville jeg vært med en tur, særlig langs jærkysten og opp i heia. Men det får bli til en annen gang. Tor Lenke til kommentar
polljen Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Det er svært mye bra dere to karene leverer av bilder fra dette fototreffet, men dette siste bildet er for meg i en særklasse. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Det er svært mye bra dere to karene leverer av bilder fra dette fototreffet, men dette siste bildet er for meg i en særklasse. Takk takk! Ble fornøyd selv. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Ser ut som dere har hatt det fett. Sleng inn en PM til meg neste gang dere planlegger noe, så er jeg med jeg også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Kenneth kommer ned igjen i april.. så det er muligheter for at det skjer noe da.. Men det er bare å gi beskjed, så har jeg sikkert tid til å ta et mini-treff, jeg bor jo her nede og jeg har brukbart med tid iht turnusen min.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg kommer ned igjen 22 April. Hadde vært fint å få til noe da. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Det er svært mye bra dere to karene leverer av bilder fra dette fototreffet, men dette siste bildet er for meg i en særklasse. Bifalles! Spesielt bildet med korsene er glimrende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå