Gå til innhold

Colin McRae Rally 04 på Xbox

dudley.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
testa den i helgen på xbox,meget bra.Har ikke prøvd nr 3 så har ikke noen sammenlignings grunnlag.Annbefales.

Har vært kjempefan av CM3 og ventet med spenning på fireren. Men er litt i tvil om hvor mye forbedringer det egentlig er?

Er det andre som har sammenlignet treeren med fireren?

Lenke til kommentar

Hei

Jeg må si jeg ble litt skuffet. Colin McRea 4 er ikke hva jeg trodde det skulle bli. Har ikke kjørt så mye, men jeg synes det ser veldig likt ut. Grafikken er ikke mye bedre, stort sett de samme WRC-bilene, og den samme nitriste lyden. Virker som om vansklighetsgraden er noe høyere. Det er jo positivt da. Det er selvfølgelig en del forbedringer, men for de 600 kronene hadde jeg forventet mer. :(

Lenke til kommentar
:D Kjøpte CMR 04 på fredag og jeg må si jeg er fornøyd. I forhold til CMR3 så er kansje ikke den grafiske forbedringen så stor men når det gjelder kjørefølelsen så er det et hav av forbedringer. I CMR3 så føltes det som om bilen hadde en pinne midt under som den snurra på i svinger, i CMR04 derimot har man alle hjulene i bakken. Dette gjør det letter å ta en sving slik det skal gjøres. En annen ting som gjør det bedre er at her kan du spille som deg selv og velge vilken bil du vil ha. Det er også flere løp du kan kjøre i, det er 4wd, 2wd og den gromeste av dem alle nemlig Gruppe B biler, skikkelige monstere med opptil 550 hk. Bonusbilene er også et kapittel for seg, skikkelig nostalgi med alt fra 2CV til Ford Transit. Jeg har nå kommet til ekspert modusen og da blir det skikkelig fett, det er bare en kameravinkel innenfra bilen og skademodellen er satt til ekstrem. Kjører du av veien her så går det skikkelig galt, hjul og karosserideler spretter til alle kanter, da må du faktisk kjøre litt mer forsiktig ellers så har du ikke sjangs til å vinne. Da blir det litt mer som det er i virkeligheten. Jeg er en stor fan av rallyspill og har vel hatt det meste av det som har blitt solgt ifra V Rally, CMR1 og 2 til PSone, WRC, WRC2 og CMR3 til PS2 og nå har jeg V Rally 3 Rallisport Challenge til XBoxen men det er ingen som kan måle seg med CMR 04. Jeg sier bare en ting, Løp å Kjøp ! :D
Lenke til kommentar

kan bare si meg enig, dette er knall. Har akkurat sittet i 6 timer og spillt flerspiller championship nå. Det tar helt av.

Denne gangen har de tatt de geniale tingene fra Colin 2, den flotte grafikken fra Colin 3, lagt til bedre lyd og fysikk og gitt oss en masse nytt i tillegg. Bra saker.

Full omtale kommer neste uke. Var forresten på Rally Australia for noen uker siden, lyden i spillet er meget nær virkeligheten og atmosfæren og den røde sanden på Australia-banene er akkurat som i virkeligheten. Helt konge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...