Skipstrixy Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Ser det går mye reklamer på tv om Sony Xperia V. Ser og at denne tåler vann. Noen som har erfaring med dette? Jer er halveis på utkikk etter en slik TLF, det hadde passet mitt bruk perfekt. Eventuelt noen som vet ca hvor mye vann (trykk) denne tåler? Jeg har en barnslig drøm om å kunne stå i dusjen å snakke i tlf! HEHEHEHEH!!! Endret 30. januar 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Den er vanntett ned til 1 meter i 30 min så vannet tåler den. Men vær obs på batteriet ikke er det beste på den 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Den er vanntett ned til 1 meter i 30 min så vannet tåler den. Men vær obs på batteriet ikke er det beste på den Okay. Det hørest med andre ord ut til at den tåler nok vann til en fuktig dag på fjellet osv. Når du sier batteriet er dårlig, er dette dårligere enn på foreksempel en iPhone 5? Den må jeg uansett lade en gang i døgnet, Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) På min mistet jeg 10 prosent på 20 min bruk på Facebook og noe musikk og mistet 30 % på musikk via bluetooth i 1 time. Kan holde 1 dag med vanlig bruk men ikke med min. Men er ikke langt under iPhone 5 for å si det slik. iPhone 5 har også mye bedre skjerm med tanke på kontraster og farger og innsynsvinkel men sony v har sin fordel med kameraet og vanntett. Kameraet er fantastisk Endret 30. januar 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Hmmm, jeg får se litt. Liker godt iPhonen min. Men skjermen der er knust i småbiter... Så lurer på å enten bytte skjerm, eller skaffe meg ny tlf. Må innrømme at det frister ekstremt med en telefon som tåler litt vann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå