Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Den gigantiske privatisttråden


Anbefalte innlegg

 

Da ble det 6 i soso og gitt.. Vet ikke hvordan det gikk til. Tror det må være selvtilliten. Hadde lest i tre dager og fikk en haug med begreper å forklare jeg aldri hadde hørt om. Måtte gjette

Har eksamen i soso om få timer, hva var temaet du fikk?

hvordan gikk det ?? Fordeling av goder og endel begreper jeg måtte forklare og en haug med spørsmål

Fikk 5! Drøfte om sosial adferd og teorier om det. Var bare å prate seg oppover :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Matte 1P overstått. Gikk forsåvidt greit, tror jeg får en firer. Må lese meg opp litt i helgen før det er på'n igjen med 2P på mandag, tett etterfulgt av norsk/nynorsk skriftlig dagene etter. Heldigvis trenger jeg bare toere etter jeg av en eller annen grunn klarte å få femmer på norsk muntlig og sekser i naturfag... :green:

Lenke til kommentar

Ferdig med 4 eksamener. 2 muntlige og to skriftlige (tysk nivå II og matte 1P)

 

Ble 6er i tysk nivå II muntlig og 6 på geofag 1 eksamen! tok opp geofag 1 på nytt da, så deilig!

 

SPennende og se hva jeg får på 1P og Tysk nivå II. Nå gjenstår det 4 eksamener til, før jeg ENDELIG kan la vær å være våken hver natt.. hehehe

Lenke til kommentar

Ferdig med 4 eksamener. 2 muntlige og to skriftlige (tysk nivå II og matte 1P)

 

Ble 6er i tysk nivå II muntlig og 6 på geofag 1 eksamen! tok opp geofag 1 på nytt da, så deilig!

 

SPennende og se hva jeg får på 1P og Tysk nivå II. Nå gjenstår det 4 eksamener til, før jeg ENDELIG kan la vær å være våken hver natt.. hehehe

Grattis :) - du har ikke hatt engelsk muntlig? *smisk, smisk* :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg lagde aldri noe leseliste, læreren hadde jo en! men læreren min fokuserte kun på engelskpråklige land som India og Pakistan (og seff USA og Storbritannia), men ikke Australia og New Zealand osv. Så du kan bli spurt om noe derifra også. Så lista mi er ganske "innsnevra".

Lenke til kommentar

 

Joda:) hadde engelsk til jul. Men fulgte undervisning da. Hvordan det? :)

Trenger hjelp til leseliste.. blir galen for jeg fatter ikke hvordan jeg gjør det og jeg har eksamen den 27. så hei og hå :dremel:

 

Hvilken engelsk skal du ha? Muntlig eller skriftlig? Og tar du privatist eller med undervisning?

Endret av WPX
Lenke til kommentar

 

 

Joda:) hadde engelsk til jul. Men fulgte undervisning da. Hvordan det? :)

Trenger hjelp til leseliste.. blir galen for jeg fatter ikke hvordan jeg gjør det og jeg har eksamen den 27. så hei og hå :dremel:

 

Hvilken engelsk skal du ha? Muntlig eller skriftlig? Og tar du privatist eller med undervisning?

 

Engelsk vg1, muntlig (hadde skriftlig den 21.) Tar den som privatist, uten undervisning og uten tilgang til lærer. Eksamen på tirsdag 27. så er skippertak for alle pengene, men tror jeg har noenlunde kontroll på pensum da jeg hadde internasjonal engelsk og samfunnsfaglig engelsk på vgs. Vg1 engelsk er det dog 4 år siden jeg har vært borti.

Endret av t0nje
Lenke til kommentar

 

 

 

Joda:) hadde engelsk til jul. Men fulgte undervisning da. Hvordan det? :)

Trenger hjelp til leseliste.. blir galen for jeg fatter ikke hvordan jeg gjør det og jeg har eksamen den 27. så hei og hå :dremel:

 

Hvilken engelsk skal du ha? Muntlig eller skriftlig? Og tar du privatist eller med undervisning?

 

Engelsk vg1, muntlig (hadde skriftlig den 21.) Tar den som privatist, uten undervisning og uten tilgang til lærer. Eksamen på tirsdag 27. så er skippertak for alle pengene, men tror jeg har noenlunde kontroll på pensum da jeg hadde internasjonal engelsk og samfunnsfaglig engelsk på vgs. Vg1 engelsk er det dog 4 år siden jeg har vært borti.

 

Her er i hvert fall fra mitt fylke, kanskje det ligger noe lignende på dine egne fylkesider :)

 

http://www.oppland.no/Documents/Videregaendeopplaring/11_Skjema_og_dokumenter/22_Eksamenskontoret/Leselister/GATEWAYS_leselist_eng.pdf

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Joda:) hadde engelsk til jul. Men fulgte undervisning da. Hvordan det? :)

Trenger hjelp til leseliste.. blir galen for jeg fatter ikke hvordan jeg gjør det og jeg har eksamen den 27. så hei og hå :dremel:

 

Hvilken engelsk skal du ha? Muntlig eller skriftlig? Og tar du privatist eller med undervisning?

 

Engelsk vg1, muntlig (hadde skriftlig den 21.) Tar den som privatist, uten undervisning og uten tilgang til lærer. Eksamen på tirsdag 27. så er skippertak for alle pengene, men tror jeg har noenlunde kontroll på pensum da jeg hadde internasjonal engelsk og samfunnsfaglig engelsk på vgs. Vg1 engelsk er det dog 4 år siden jeg har vært borti.

 

Her er i hvert fall fra mitt fylke, kanskje det ligger noe lignende på dine egne fylkesider :)

 

http://www.oppland.no/Documents/Videregaendeopplaring/11_Skjema_og_dokumenter/22_Eksamenskontoret/Leselister/GATEWAYS_leselist_eng.pdf

 

Takk, det er feil lærebok men veldig oversiktelig. Mitt fylke har ikke slik liggende ute og det er utrolig irriterende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...