Fredtu24 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Angrer på jeg ikke skrev ned svarene mine.Men mange av svarene som du fikk PrivatistK kjenner jeg ikke dem igjen... Endret 25. november 2013 av Fredtu24 Lenke til kommentar
Futuredoc Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Ja, jeg trakk fra radiusen Jeg forutsatte også at dette var høyden i kjeglen. For var tegnet ganske teit så kunne se ut som siden til kjeglen. Fant siden med pytagoras. Nei, jeg fant høyden med pytagoras. Fordi høyden er jo fra grunnflaten til kjeglen og opp til spissen. Jeg satte opp at sideflaten var 3,2 - r. Også fant høyden ved hjelp av pytagoras. Lenke til kommentar
privatistK Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Nei, jeg fant høyden med pytagoras. Fordi høyden er jo fra grunnflaten til kjeglen og opp til spissen. Jeg satte opp at sideflaten var 3,2 - r. Også fant høyden ved hjelp av pytagoras. Da har vi gjort annerledes på den. Men jeg tegnet opp og forklarte hvorfor jeg hadde tenkt at dette var høyden, for var vanskelig å se ut i fra tegningen. Lenke til kommentar
Futuredoc Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Da har vi gjort annerledes på den. Men jeg tegnet opp og forklarte hvorfor jeg hadde tenkt at dette var høyden, for var vanskelig å se ut i fra tegningen. Jeg gjorde også det. Men tror den oppgaven hadde rom for mistolkning, så sensorene bør kanskje ta høyde for det. Nå burde jeg slutte å vanke her Blir bare demotivert og har en ny eksamen på torsdag! Du får ha lykke til med andre eksamener som du evt har. også med resultatet når det kommer! Håper så inderlig at de som satset 6er, får det. Inkludert meg.. hehe =) Endret 25. november 2013 av Futuredoctor Lenke til kommentar
privatistK Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg gjorde også det. Men tror den oppgaven hadde rom for mistolkning, så sensorene bør kanskje ta høyde for det. Nå burde jeg slutte å vanke her Blir bare demotivert og har en ny eksamen på torsdag! Du får ha lykke til med andre eksamener som du evt har. også med resultatet når det kommer! Håper så inderlig at de som satset 6er, får det. Inkludert meg.. hehe =) Lykke til videre! Lenke til kommentar
Fredtu24 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen her som fikk 3,82 bokser altså 4 bokser på den aller siste opp.? Lenke til kommentar
Fredtu24 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg fikk det. er litt lettet nå da... Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 DEL 2 Oppgave 4 60 grader Bare meg det skurrer litt for her? Trekantene i sekskanten var likesidet, ergo har hver trekant 3 vinkler à 60 grader. Vinkelen vi skulle finne bestod av sidene til to trekanter, dvs 120 grader. 1 Lenke til kommentar
privatistK Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Bare meg det skurrer litt for her? Trekantene i sekskanten var likesidet, ergo har hver trekant 3 vinkler à 60 grader. Vinkelen vi skulle finne bestod av sidene til to trekanter, dvs 120 grader.[/quot Du har rett. Jeg tenkte sentralvinkel. Slurvet med å lese oppgaven Lenke til kommentar
CliveW Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Er det slik å forstå at man skal skrive et fordypningsemne for både høst- og vår-eksamen i norsk muntlig? Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Er det slik å forstå at man skal skrive et fordypningsemne for både høst- og vår-eksamen i norsk muntlig? Ja. Men nå har man vel bare eksamen en gang. For å ta eksamen i norsk muntlig må man ha skrevet fordypningsevne. Når på året du gjennomfører denne eksamenen er vel i og for seg irrelevant, da det ikke er noe som heter "høsteksamen" og "våreksamen" som om det er forskjellige eksamener. Lenke til kommentar
Hallaballakamma Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Bare meg det skurrer litt for her? Trekantene i sekskanten var likesidet, ergo har hver trekant 3 vinkler à 60 grader. Vinkelen vi skulle finne bestod av sidene til to trekanter, dvs 120 grader. Jeg fikk også 120 grader! Endret 25. november 2013 av Hallaballakamma Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen som leser som skal sitte norsk hovedmål eksamen i morgen? Any last minute tips, kjekke notater eller brukervennlige oversikter? Lenke til kommentar
mamma92 Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Noen som hadde eksamen i 2p Lenke til kommentar
Hallaballakamma Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 (endret) Noen som hadde eksamen i 2p Nei! Jeg skal ha eksamen imorgen i 2P? Er det det du mener? Har du øvd? Endret 26. november 2013 av Hallaballakamma Lenke til kommentar
mamma92 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Nei! Jeg skal ha eksamen imorgen i 2P? Er det det du mener? Har du øvd? Jeg skal også ha imorgen og jeg gruer mer . har øvd veldig lite!, har andre eksamer også jeg må øver på samtigdig så det blir mye!, har du øvd? Lenke til kommentar
Norah Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Vet dere når sensuren på 1T-eksamen kommer? Og hvordan man kan melde seg av fag man skal ta som privatist? Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Ble regelrett sjokkert når jeg leste oppgavene på Norsk Hovedmål eksamen i dag! Det var faktisk en oppgave hvor en kunne skrive novelle! Siden våreksamen i 2009 (gamleste eksamen som udir har ute på deres sider) har dette bare skjedd en gang, det høsten 2011. Ellers var det diggbare oppgaver, første del var veldig rett fram og del to hadde en rekke forskjellige oppgaver for hver en smak. Selv gikk jeg for den første oppgaven, den om modernisme i Norge. Lenke til kommentar
Taxxorrak Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Imorgen er det R1 eksamen! Jeg lurte på: Hvordan leverer man PDFen av del 2? Printes det ut? Det står at man skal levere digitalt. Går på Sonans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå