Gå til innhold

[Løst] Flysimulator

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har et eyefinity setup med 3x 24" skjermer og har veldig lyst på et rått fly / helikopter spill. Har også en standard joystick, Logitech extreme 3D Pro.

Har spilt en del Microsoft Flight, men ønsker et med litt mer fart. Tips til et godt spill som jeg burde prøve ut? :) Jeg har sett litt på Flight Simulator X, men har ikke særlig peiling innenfor denne sjangeren da jeg er helt fersk, derfor jeg håper det er noen her som har litt peiling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan anbefale Flight Simulator X, eller X-plane. Virkelig gode spill begge to, finnes vel ikke noe bedre på markedet.

Flight Simulator X er kanskje enklest å komme i gang med, spillet har også innbygget guider som er til god nytte.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan anbefale Flight Simulator X, eller X-plane. Virkelig gode spill begge to, finnes vel ikke noe bedre på markedet.

Flight Simulator X er kanskje enklest å komme i gang med, spillet har også innbygget guider som er til god nytte.

Takk. Da starter jeg med å kjøpe Flight Simulator X - Gold Edition og spiller det en god del før jeg eventuelt kjøper X-plane også :)

Edit: Er det veldig stor forskjell på de to versjonene egetnlig? La merke til at standard edition kan man laste ned så man har det digitalt noe som hadde vært veldig lettvint og prisen er jo akkurat den samme.

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Gold Edition har betydelig mer innhold, blant annet inkl. en expansion pack. Er prisen det samme ville jeg definitivt gått for den

BTW, forskjellene til X-plane er så liten at det egentlig ikke er vits å kjøpe det hvis du først har kjøpt FSX ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gold Edition har betydelig mer innhold, blant annet inkl. en expansion pack. Er prisen det samme ville jeg definitivt gått for den

BTW, forskjellene til X-plane er så liten at det egentlig ikke er vits å kjøpe det hvis du først har kjøpt FSX ;)

Ok, skjønner! La også merke til at CDON har Deluxe edition som har utgivelsedato i 2009, er det et bedre valg fremfor Gold edition? Eller hva mener du som har litt mer peiling enn det jeg har på det her :)

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Ok, skjønner! La også merke til at CDON har Deluxe edition som har utgivelsedato i 2009, er det et bedre valg fremfor Gold edition? Eller hva mener du som har litt mer peiling enn det jeg har på det her :)

Gold Edition er Deluxe + Acceleration (Expansion), så det er fortsatt er et bedre valg.

FSX har også et betydelig større community, og flere add-ons enn X-Plane! Kan trygt anbefale FSX :)

Flightsim.no anbefales også å sjekke ut, et norsk community for flysimulator.

Endret av Brusglass
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok, takk for hjelpen! Da bestiller jeg FSX - Gold Edition i løpet av morgen dagen, gleder meg allerede til å begynne å spille :) Så får jeg se om jeg går til innkjøp av en litt mer avansert joystick etterhvert, den jeg har nå låner jeg bare av en kompis - så etter jeg prøvde Microsoft Flight i går ble jeg helt hekta!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...