Larsenio Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Èlinger inn fra vest Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Fantastisk flott. Ikke at jeg har peiling, men wow så mykt og fint. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Likte godt utsnittet, et fint bilde med fint lys! Lenke til kommentar
Hagens Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Absolutt ikke noe "HDR-preg" her. Ett bilde lekkert lys og toner, men mangler kanskje 1cm på høyre siden. Ser ut som en liten buet "vegg", som kunne gitt en fin "sving" inn i bildet. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Tusen takk for fine ord, QBab, Torhild og Hagens! Skjønner absolutt poenget ditt, dette bildet er ucroppet og dessverre var det ikke mer rom på høyre side, jeg trodde jeg tok med nok. På 11mm brennvidde er det jo nesten 180 grader synsvinkel. Likevel, skulle nok svingt kameraet liiiiiitt mer mot høyre og fått med hele den "muren" som naturen selv har skapt. Godt å høre at det ikke ser ut som et HDR i dine øyne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg