Gå til innhold

Den sorte tråden: Endelig en som har forstått liberalismens sanne ansikt?

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Slik går det vel når en teoretisk utdannelse ikke betyr så mye lenger. Det norske folk ser ut til å foretrekke sirkus, glamour og idrett fremfor boklig lærdom.

Du forutsetter ofte at folk har en viss forståelse av formler, noe jeg har en mistanke om at ikke nødvendigvis er tilfellet:

http://www.uv.uio.no...0og%20Singapore

Ingen vei utenom

Det er dessverre ingen vei utenom at både lærere og elever lærer teoretisk matematikk. Men det er mye som kan gjøres når det gjelder å gjøre den sure pillen lettere å svelge. Dette er noe av tingene jeg håper å kunne bidra med på praktisk-pedagogisk utdanning (PPU) og Lektorprogrammet!

Publisert 2. nov. 2012 08:00 - Sist endret 5. nov. 2012 12:20

Interessant.

Jeg har også levert hvovedoppgave i matte på UIO på 295 sider. Jeg mangler 3 vekttall på cand scient tittel i mattematikk.

En av de største feilene jeg har gjort i mitt liv er at jeg har lagt for stor vekt på utdannelse og for liten på å bygge nettverk.

Jeg har også et 5 vekttallskurs på DrScientnivå i numerisk analyse og et i Matematisk finans. I tillegg har jeg flere hovedfags / master emner i informatikk og ett i statistikk.

Det var dagens skryt. Jeg forstår ikke at noen sliter med de enkleste lineære ligninger.

Jeg vet ikke hvor mye tid jeg kan tilbringe her inne. Det er min fritid. Nå går jeg litt forsinket (på grunn av en kamerats død - fikk ganske stort sjokk da han plutselig falt død om) inn i fase III av utviklingen av mitt firma.

Min prioriteringe er nå:

1. Helse.
  2. Familie.
  3. Hobbyer / friluftsliv og firma.

Muligens forsvinner jeg snart (delvis) fra forumet. Det blir for mye uformell og tidkrevende diskusjoner her inne.

Takker for tips. Jeg skal prøve å være mer pedagogisk og flinkere til å prioritere emner og tid jeg bruker på å svare her inne.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Min prioriteringe er nå:
  1. Helse.
  2. Familie.
  3. Hobbyer / friluftsliv og firma.

Fornuftige valg
Muligens forsvinner jeg snart (delvis) fra forumet.  Det blir for mye uformell og tidkrevende diskusjoner her inne.

Synd men forståelig. Det er hyggelig å ha noen å være uenig med. ;)

Takker for tips.  Jeg skal prøve å være mer pedagogisk og flinkere til å prioritere emner og tid jeg bruker på å svare her inne.

Bare hyggelig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...