Gå til innhold

Fjerne fett ved mage?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har da slanket meg en goood del kun ved diet. Jeg har gått ned rundt 15kg. Og jeg var overvektig før, noe som sier at jeg har hatt hud som har blitt strekt ut.

Jeg trenger da hjelp til veldig effektive øvelser til å fjerne fett/stramme hud rett over "privaten" (det er slapp hud over privaten som er i veien til samleie) og helt opp til ribbeina. Selve magen er ganske stor i forhold til kroppen når det gjelder hud og fett.

Jeg håper dere forstår det jeg mener med "hud over privaten" snakket mitt, den huden er veldig plagsom.

Samtidig som dette er sagt, så vil jeg gjerne også ha tips til øvelser som kan gi meg muskler ved disse områdene nevnt over hvor jeg også vil miste fett/stramme hud. F.eks abs, og "de to strekene" som drar seg opp fra "privaten" til navlen. Jeg vet ikke hva dette kalles, men jeg håper dere forstår det.

Bare å spørre om det er noe uklart og/eller om dere trenger mer info! Jeg skal starte å trene asap, så jeg kunne trengt litt tips og veiledning til men største problemer (altså det jeg nevnte ovenfor).

Håper på svar!

Hilsen en godgutt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huden bruker laaang tid til å endre seg, det har du sikkert funnet ut etter å hatt strekkmerker på kroppen. Det raskeste alternativet til å vente er å bygge muskler slik at du strekker huden til du ser lean ut. Så basicly alt du trenger å gjøre er det ovenfor.

Endret av Roger Nystad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...