TMB Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hei. Har en Dell E5430 som har SIM-kort-slot. Dette er da et SIM-kort fra NetCom mobilt bredbånd. Men jeg finner ikke ut hvor i Windows jeg går for å logge på. En kollega av meg har akkurat samme PC og han får da opp denne sloten som et eget nettverkskort og kan dermed koble til/fra på samme sted som Wi-Fi etc. Jeg tenkte først at jeg manglet drivere og har testet alle under "communications" på Dell sin driver-side. Et par av de lot seg installere men ingen hjelp. Hva gjør jeg? :S Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Hej Først og fremmest... Har du installeret det interne 3G modem i systemet? Hvis du har det, så kan du connecte fra den samme infterface, som du bruger til at connecte til WiFi (Såfremt du bruger Windows 7). Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Endret 31. januar 2013 av DellCare Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2013 Har du installeret det interne 3G modem i systemet? Hvis du har det, så kan du connecte fra den samme infterface, som du bruger til at connecte til WiFi (Såfremt du bruger Windows 7). Tenker du på driveren, eller er det en fysisk komponent? Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Ja, jeg mener driveren. Jeg kan dog ikke se præcis hvilke komponenter du har i dit system, uden et servicetag (Dette bør altid kun gives i privat). Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg sendte deg en PM. Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hej Beklager mit sene svar. Jeg kan se, at din maskine er bestilt og sendt uden 3G modem, og dit sim-card slot kan desværre ikke bruges uden dette. Du skal derfor have fat på et internt 3G modem, som du kan installere i maskinen, før det virker. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå