per17 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Tester ut netflix 1 mnd...hva er dette for noe tull? Kvaliteten er jo sub SD, og jeg har valgt beste kvalitet i instillinger. Hvorfor bruker folk denne tjenesten??? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Det kan ta opp til 30sek før bildet er buffret opp og du får optimal bildekvalitet. Vist det er PC du bruker så har jeg faktisk hørt om en del som får dårlig bilde der slik selv etter å ha justert det til maks. Hvorfor vet jeg ikke. På andre enheter som kan spille av Netflix som fks konsoller og Apple TV så er bildet meget bra. Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Iblant er det greit å ikke være så kjapp med å trekke konklusjoner. Hastigheten på nettet ditt spiller jo en stor rolle, og er dermed interessant for oss å vite. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 AppleTV får hvertfall veldi bra kvalitet med tanke på at dette er streaming. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Hos meg er det top notch kvalitet, men det kan godt hende det tar en stund før det blir det, spesielt hvis jeg torrenter. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Testet det i går, og det fungerte utmerket, selv med amerikansk DNS og "amerikansk" Netflix. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2013 Det kan ta opp til 30sek før bildet er buffret opp og du får optimal bildekvalitet. Vist det er PC du bruker så har jeg faktisk hørt om en del som får dårlig bilde der slik selv etter å ha justert det til maks. Hvorfor vet jeg ikke. På andre enheter som kan spille av Netflix som fks konsoller og Apple TV så er bildet meget bra. Har en slik WD TV boks, var like dårlig der som på PC. Iblant er det greit å ikke være så kjapp med å trekke konklusjoner. Hastigheten på nettet ditt spiller jo en stor rolle, og er dermed interessant for oss å vite. 12/5 Mbps Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Skift over til Amerikansk side så får du mye mere filmer, Det utvalget til Netflix nå er bare søppel visst man sammenligner det med USA sin Netflix 1 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2013 Skift over til Amerikansk side så får du mye mere filmer, Det utvalget til Netflix nå er bare søppel visst man sammenligner det med USA sin Netflix Det kan så være, men problemet mitt er bildekvaliteten. Orker ikke se en eneste film pga VHS-kvalitet. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Det kan så være, men problemet mitt er bildekvaliteten. Orker ikke se en eneste film pga VHS-kvalitet. Da gjør du noe feil..... Den linja er jo ikkje noe å skrytte av heller, men eg er ikkje sikker på ka netflix trenger.. Endret 1. februar 2013 av Noiz Lenke til kommentar
per17 Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Da gjør du noe feil..... Den linja er jo ikkje noe å skrytte av heller, men eg er ikkje sikker på ka netflix trenger.. Virkelig, hva er det man kan gjøre feil? Man skal ikke trenge mer enn 10mbit for HD. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Sjekk her https://account.netflix.com/HdToggle at det er HD som er markert av. Ta også å sjekk speedtest.net og se om du får gode resultater, det virker jo nesten som om det er nettet som er problemet. Endret 1. februar 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
per17 Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Ser på house of cards nå, var mye bedre enn de andre filmene/seriene jeg prøvde. Kanskje fordi det er netflix sin egen serie Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Så noen minutter av House of Cards nå nettopp. Synes ikke bildekvaliteten var all verden. Uansett, skal nok likevel få kost meg med de 13 episodene. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Sitter her med 6/1 linje og får helt kurant kvalitet på 42'' via 360;en, tar ofte 10-30 sek fra jeg har begynt å se til det er bra, men etter det funker det fin for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå