NeEeO Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hallo, Jeg er 16år Jeg skal søke sommerjobb. Det hadde vært fint med jobb da jeg ikke skal noe annet i sommerferien. Problemet er at jeg aldri har hatt/søkt jobbb før. Men jeg tenker å spørre i butikkene om de har noe ledige stillinger. Det betyr at jeg også må ha søknad og cv. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal lage søknad. Jeg har kun laget søknad en gang, men jeg tror ikke den ble så veldig bra, selvom jeg allikvel fikk jobb som moderator på et såkalt "retro" habbo hotell som hadde 50-70 brukere/dagen. Det er egentlig kanskje det eneste jeg "virkelig" har fått jobb som. Interessene mine er data, fotball, og spill. Jeg er kjempe flink med Pcen, har b.la. kjøpt plass på webohotelll...osv Jeg har egentlig drevet med ganske mye innenfor dette tema. Men hvordan skal jeg da lage søknad og cv. Jeg har jo egentlig ikke noe tidligere jobb erfaring. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Bla opp søknad og CV i norsk boken din fra skolen, eller søk etter eksempler på google Lykke til Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) http://www.dagbladet.../30/260944.html Her er en litt grei mal til jobbsøknad på db.no. Siden du er 16 og sikkert har minimalt med arbeidserfaring, så er det lite vikig med en CV (da du uansett ikke har noen erfaring å vise til). Er bare å stikke innom mange random plasser der du kunne tenke deg å jobbe, så kan du høre med dem og legge igjen søknaden din. Vis interesse!! Du kan og søke på utlyste stillinger i butikker etc. på http://www.finn.no/f...parttime/result kan du finne deltidstillinger som du kan søke på. Endret 30. januar 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå