Venerable Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Ser at nettbanken tilbyr Norman. Ser og at den har fått ganske lav score i det siste. Men AVG har den høyeste scoren blant gratis anti-virus. Likevel klarer jeg ikke å se hvilken av de to som er best. Finner ingen score-systemer som kan brukes for å sammenligne betale og gratis versjoner. Er det noen som vet hvilken som er best? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Har prøvd mange oppgjennom den siste tiden, Panda, AVG, Norman, Norton men det er ingen som er så "set and forget" som MS sin egen Security Essentials. Den plager meg aldri med oppdateringer, og har klart å fange opp de fleste blunderne jeg har gått på -C- Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Christ, ser ut som mine google egenskaper trenger et lite spark i baken. Fant det nå: http://www.av-test.o...-7/novdec-2012/ Der kommer MS Security Essentials ut som den aller dårligste. Er den jeg selv har brukt inntil jeg begynte å høre alt det negative. PC-en oppførte seg utrolig merkelig i dag, etter restart ville ikke W7 starte opp igjen og jeg har nå formatert skiten. Enig at MS SE er veldig lite plagsom, men hvis den er så dårlig tror jeg heller jeg vil teste noe annet igjen nå som jeg starter på nytt uansett. AVG sin gratis versjon kommer utrolig høyt opp. Og faktisk enda høyere enn Norman sin betal versjon. Endret 30. januar 2013 av Venerable Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Ingen AV-produkter klarer å detektere alle trusler til enhver tid, så min filosofi er å bruke en real-time AV scanner som bruker lite systemressurser (f.ex. MSE) i tillegg til jevnlige kjøringer av en on-demand AV-scanner (f.ex. MalwareBytes). AVG er altfor tungdrevet synes jeg. (Men kanskje betal-utgavene av AVG er raskere? Hmm?) 1 Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 MSE sammen med sunn fornuft er ofte det enkleste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå