Nytelse Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hvilket DVD brennbare plater merke skal jeg kjøpe og som fungerer godt, dvs uten feilbrenninger m.m? Jeg har så dårlig erfaring med "No Name" helt blanke CDR, så jeg tenkte jeg ikke skulle gjøre samme tabben med DVD plater og spør derfor her. Jeg kjøpte meg en Pioneer DVR-A06 litt på impuls, og tenkte ikke på media :oops: Og jeg trenger en anbefaling på noe av utvalget til Komplett (Norek).... Hva er forskjellen melllom DVD-R og DVD+r (annet enn at HW Anbefaling anbefaler DVD+R)? Noen som har en link jeg kan titte på? Hvilken av de 2 formatene lønner det seg å kjøpe med hensyn på plater? Hilsen Erik Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg selv bruker verbatim plater. Har aldri hatt noen problemer med de, så jeg ville gått for verbatim Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg bruker Verbatim 4x DVD-R plater og har aldri hatt en feilbrenning, eller dårlig disk. Ellers har jeg også brukt Packard Bell 2.4x DVD+R som er billigere, men jeg har hatt en feilbrenning. Verbatim er dyrt, men det er det beste :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå