kneggknegg Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hei og hjelp! Kjøpte reciever her om dagen siden jeg er lei av å flytte fram og tilbake på hdmi-kablene på bluray-spillern som fulgte med på hjmmekinoanlegget fra LG. Jeg kobler til høyttalerne til recievern, setter i strømmen, kobler opp hdmi fra reciever og opp til tv og fra data/ps3 til reciever, velger hdmi 1 og det kommer opp bilde på tv, men det er ingen lyd! På dataen viser lyd-meteren at lyden spiler av som bare søren, mens spotify forteller meg at det er noe feil med no lydkort. Så jeg tester ps3 på hdmi 1, men ingen lyd her eller, bare bilde, så problemet må ligge i en instilling eller noe i recieveren?! Den babler i vei noe om "linear pcm (48)" på displayet. Han jeg kjøpte recieveren av glemte å ta med fjernkontrollen så bruker knapper og sånt på selve recievren, men fotballkampen jeg skal se er i kveld, så hadde vært fint å fått den til å funke til da! på forhånd: takk til alle som tar seg tid til å svare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå