Marijuana Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hei, kjenner mange venner fra skolen som driver med snus "stjeling" på butikkene? Lurer på hvordan de gjør dette uten å bli tatt? Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Frekkhetens nådegave. Si ifra til de butikkansatte. Barn har ikke noe med å snuse uansett. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Butikker som har snusskapene rett før man kommer til kassen, og uten alarm på snusen. Om man har alarm på lokket på selve boksen kan man ta av lokket. En butikk her i nærheten har begynt å lime fast denne alarmen under boksen, og nesten alle butikker har snusskapene bak kassen. Hadde ett par tidligere kompiser som drev på med dette. Tull er det det er. Lenke til kommentar
Marijuana Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Frekkhetens nådegave. Si ifra til de butikkansatte. Barn har ikke noe med å snuse uansett. Hvem har sagt at vi er barn? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 De stjeler snus fra butikken. Hadde de vært 18 hadde de kjøpt selv. Da høres det temmelig ut som det er barn/tenåringer det er snakk om. 2 Lenke til kommentar
Marijuana Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 De stjeler snus fra butikken. Hadde de vært 18 hadde de kjøpt selv. Da høres det temmelig ut som det er barn/tenåringer det er snakk om. Vi er over 18, de gjør det pga dårlig råd, men skjønner forsatt ikke hvordan de får til det, for mange kameraer i butikkene for tida. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg vet ikke hvordan de er der, men kameraene er nok ikke noe problem. Hvis det som blir filmet blir tatt opp, vil det kun bli sett på ved mistanke om stjeling. De kan bli filmet så mye de vil, men så lenge butikken ikke mistenker noe, vil det være like "lett" å stjele. Lenke til kommentar
Marijuana Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Så hvis jeg har forstått det er det 2 småe problemer. 1) Kameraene (som er en liten risk i å bli tatt fra) 2) alarmen på boksene Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Er vel bare å ta fra skapet og så gå for å handle andre varer og så putter man det i lommen? Alarmer har jeg aldri sett når jeg har kjøpt snus Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hvem har sagt at vi er barn? Så dere er voksne mennesker som stjeler regelmessig? Er kameratene dine klar over at "organisert nasking" i visse tilfeller kan regnes som grovt tyveri og straffes med inntil 6 års fengsel? 5 Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hos oss så var det mange av de som stjal, som tok en boks eller flere og la dem en spesiell plass i butikken. Gikk så ut, for å komme tilbake og ta dem senere mens de kjøpte seg noe annet. Uansett alder så er stjeling lavmål. Har du ikke råd, ikke begynn med snusing. Enkelt å greit. Kan også nevnes at hvis de skulle bli tatt så vil de bli anmeldt. Er det også tydlig beviser på det gjennom video så tror jeg også sjansen for at det vil gå igjennom hos politiet. Surt å få dette på rullebladet og ellers bli bortvist fra butikken hvis det er en liten bygdt ol. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Forumet vil ikkje ha diskusjonar som fremmar lovbrot og steling. Tråden blir stengt. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg