Gå til innhold

[Løst] Hvor får man tak i Razer DeathStalker Ultimate?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har lett overalt på norske nettbutikker for å se om det selges det nye tastaturet Razer DeathStalker Ultimate. De har det på komplett, men kommer ikke på lager før Juni. Det finnes 2 deathstalker tastaturer, men det jeg leter etter er dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=770361 . Noen som vet om det er på razerzone, og at de har det på lager? Jeg vet at man kan få tak i det der, men ikke om de har det på lager, eller andre nettbutikker hadde også vært fint ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, fant det ut. Tok meg flere timer før jeg fant ut hvordan man shippa tastaturet fra USA til Norge.

Husk at du da fort får amerikansk layout. Ikke ÆØÅ printa på tastaturet, og forskjellig plassering av tegn. I tillegg mangler du knappen som på nordisk layout er < og >.

Om du skal bruke 2000,- på et tastatur, ville jeg heller kikka på mekaniske, men det er nå meg :)

Endret av hlnd
Lenke til kommentar

Husk at du da fort får amerikansk layout. Ikke ÆØÅ printa på tastaturet, og forskjellig plassering av tegn. I tillegg mangler du knappen som på nordisk layout er < og >.

Om du skal bruke 2000,- på et tastatur, ville jeg heller kikka på mekaniske, men det er nå meg :)

hmm, har hørt at man kan bytte tastene som står på ÆØÅ sine plasser til ÆØÅ, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar

hmm, har hørt at man kan bytte tastene som står på ÆØÅ sine plasser til ÆØÅ, eller tar jeg feil?

Tastene er hardcoded så du kan endre det i softwaren, men det vil ikke stå æøå på tastene, men noen komma og slikt. Du vil ikke få kjøpt det fra Amazone, men må vente på komplett, muligens det ligger på ebay.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Joa, så står du igjen med alt av tegn som en plassert forskjellig. Sitter på en laptop med amerikansk layout, og det plager ikke meg. Om du tåler det, får du avgjøre selv!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Tastene er hardcoded så du kan endre det i softwaren, men det vil ikke stå æøå på tastene, men noen komma og slikt. Du vil ikke få kjøpt det fra Amazone, men må vente på komplett, muligens det ligger på ebay.

Tror ikke de skal selge det på komplett allikevel, for nå kan jeg ikke finne det der lenger. For noen par måneder siden sto det at det skulle komme på lager i juni eller juli, men nå er det ikke der lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...