Arodem Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Det endelige målet er å bygge et digert sømløst kontinentkart. Les hele saken Lenke til kommentar
merseyside Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 helt fantastisk at folk tar seg tid til dette ! utrolig morsomt å se resultater! 7 Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 holy crap så kult Lenke til kommentar
garnok Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Kult. Er jo noen som lager hele middle earth i mc. Helt utrolig hva de får til Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Et fantastisk godt stykke arbeid! Lenke til kommentar
Masilv Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 artig at dere skriver om dette da jeg har vært en aktiv bygger på denne servern siden februar ifjor, ett artig community absolutt. håper dere kommer innom alle er velkommen! 1 Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Har fulgt med denne gjengen på youtube, og er intet annet enn imponert over arbeidet deres. Ellers bør det legges til i artikkelen at det også er mange som venter på at neste bok i serien kommer ut 1 Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Var akkurat inne å kikket på serveren, tok meg en tur til the wall. Herlig imponerende hele westeros er omtrent 70% ferdig allerede. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Var akkurat inne å kikket på serveren, tok meg en tur til the wall. Herlig imponerende hele westeros er omtrent 70% ferdig allerede. Hvilken versjon kjører de på? Mods? Må ta en titt for dette så imponerende ut! Lenke til kommentar
Masilv Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Var akkurat inne å kikket på serveren, tok meg en tur til the wall. Herlig imponerende hele westeros er omtrent 70% ferdig allerede.Hvilken versjon kjører de på? Mods? Må ta en titt for dette så imponerende ut! v1.46 nå, alt vi bruker er en customized TP Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 også kommer noen og skumper borti harddisken så den detter i gulvet Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Den lille windows tagen som er ved siden av artikkelen oppsumerte alt. WIN! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Eh, dere er klar over at de benytter seg at tools osv for å bygge dette? Er ikke som om de står der og plasserer stein for stein på HELE kartet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg har ikke spillt minecraft, så dette er kanskje ett tett spørsmål, men hvorfor lager man ikke heller ett 3D-kart som kan brukes i alt mulig av tools og programmer? Kan man importere en 3d-tegning til minecraft? AtW Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg har ikke spillt minecraft, så dette er kanskje ett tett spørsmål, men hvorfor lager man ikke heller ett 3D-kart som kan brukes i alt mulig av tools og programmer? Kan man importere en 3d-tegning til minecraft?AtW Litt av poenget er vel at det skal være bygget for "hånd". Imponerende det folk har gjort her. Det at de går hele veien og faktisk lager interiør i bygningene er utrolig. Lenke til kommentar
Georni Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Eh, dere er klar over at de benytter seg at tools osv for å bygge dette? Er ikke som om de står der og plasserer stein for stein på HELE kartet. Det er hovedsaklig bare terreng som blir lagd ved hjelp av tools, bygninger blir i 99% av tilfellene kun lagd block for block. Noe som er veldig synlig hvis du søker opp noen av Westeroscraft videoene på Youtube, der ser du hvordan vi bygger. 2 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 (endret) Ja, var derfor jeg skrev HELE. Jeg var med da de hadde et Q&A 1 år siden på reddit. De forklarte at de benyttet verktøy for å automatisk generere verdenen. De "crafter" heller ikke blokkene de benytter. Endret 31. januar 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
Kjøttfløyta Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Ja helt utrolig... Tenk så lang tid det må ha tatt. Sittet flere uker foran pc skjermen å lagt på firkanta klosser. Må være en god mestringsfølelse. Nå gjenstår det å leve seg inn i filmen/spille og onanere etter sitt resultat. Fatter ikke hva som er så morsomt med minecraft... Lage en egen værden? Ble lei av lego da jeg var 5! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå