johome Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg spiller musikk med Media Monkey. Musikkfilene er i MP3 format. Skulle spille litt musikk idag , og MediaMonkey nekter å spille av en hel del låter. Etter litt nærmere gransking viser det seg at mange av musikkfilene plutselig har blitt konvertert til MP4. Screenshot fra MediaMonkey : Hvordan kunne dette ha skjedd ? Jeg spilte musikk igår , og da funket det som bare det. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Du har vel kjørt batch rename uten å være klar over det. Eller kanskje prøvd å konvertere fra låt til musikkvideo? Lenke til kommentar
johome Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2013 Jeg har ikke gjort noe som helst. Det eneste jeg har gjort , i de siste dagene er å surfe litt på nettet + at jeg har spilt musikk. Jeg har heller ikke noen programmer som kan konvertere fra mp3 > mp4 Musikksamlingen har vært i skjønneste orden i lang tid. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Hvor kommer filene fra? Heter de MP4 også når du ser på de i utforsker? Hvor store er filene? Har du lastet de ned fra youtube? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Høres som du er tatt av en trojaner. Er noen id tag trojanere ute å går. Ser ikke helt om filene dine er renamed eller om det er tag endring på navnet Lenke til kommentar
johome Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg har fryktet at det kan være noe slikt ja. Har skannet med Windows defender , Malwarebytes og Superantispyware. Fant ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå