Gå til innhold

Lydproblemer med TeamSpeak

Anbefalte innlegg

Har instalert den nyeste TeamSpeak 2.0.2947 men de andre i rommet kan knapt høre meg, mens jeg hører dem veldig bra.

Den tidligere versjonen så hørte de meg gulle godt, men siden alle bruker denne versjonen så kan jeg ikke bruke den gamle.

Jeg har en rimelig og enkel Trust mick med et ASUS A7V266-E hk med integrert lydkort.

Micken funker fint som bare det i MSN 6.0.

Bruker WinXp pro, har tiscali 704/128, NIS firewall, SMC Barricade router.

Teamspeak har permitt på alt i brannmurene.

Drivere C-media.

Har prøvd å instalere ts på nytt, fortsatt det samme.

Dette gjelder uansett om jeg er i spill eller ikke. Ergelig siden alle andre bruker micken til å prate når vi spiller RVS.

Noen andre som har det samme problemet, eller løsninger på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du hører dem og de hører deg dårlig - så vil jeg vel si at enten så er mic'en din på 'veg åt skogen' eller så har du klussa med instillingene av lyd-inspilling i Windows eller TS (i TS er det en option som heter sound settings - der kan du justere mic "volumet"...

Du har vel ikke tilfeldighvis Hercules Game Theather eller lydkort med tilsvarende "externt rack" ? Kan jo være noe så dumt at du ha kommet borti volumknappen til mic'en.

Okei.. det var først nå jeg la så et mic'en funka fint i M$N (shivres) - så da er det sikkert TS innstillingene som er bæsj. Prøv både DirectSound og "primær lyd" som foretrukken enhet i TS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...