ForvirretVaskebjørn Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Hei Jeg er på jakt etter ny ruter og jeg har tittet på mange ulike tester fra ulike sider. Alle sier bra om noen og dårlige om noen. Jeg har tenkt meg godt igjennom, men står mellom 2 valg fra Linksys sine rutere. EA4500 og EA6500 Hva gjør den ene bedre enn den andre? Hvem har best rekkevide og hastighet? Er en av dem dårligere enn den andre på ett annet punkt? Har begge to Cisco Connect Cloud? Og kunne noen gitt meg en kort forklaring på hva den gjør? Jeg har da tittet på en side som pixmania.com og sett på hva den ene har som den andre ikke har. Sier meg ikke mye alltid, fordi jeg ikke er så inn i dataverdenen. Det jeg vet er; EA6500 2 usb porter for skriver og felles lagringsplass. Dual-Band EA4500 1 usb port 2 bånd på 2,4 GHz og 5 GHz, som gir 450 Mbps hver Det er det som står på pixmania.com Så er det det med EA4500 som også har en E4500 versjon, hva er forskjellen mellom de? Har sett på hjemmesiden til Cisco og føler at det ikke gjorde meg noe smartere. Føler heller å få noen svar eller opplysninger fra brukeren selv, for å høre hva de syns om produktet. Hovedsakelig så skal denne ruteren stå i stua, gi WiFi til andre maskiner, kunne koble til en skriver og/eller felles lagringsplass, god rekkevide og hastighet. Av en ForvirretVaskebjørn Endret 30. januar 2013 av ForvirretVaskebjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå