fjarle Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Mobillansering i London bare dager før Mobile World Congress i Barcelona. Kommer oppfølgeren til HTC One X+ om tre uker? Lenke til kommentar
mortenprom Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Kunne ha vært spennende, men med Sense på toppen av fantastiske Android v.4.2 blir det dessverre No-Go... Er det virkelig ingen av de store produsenter som ser det interessante i en telefon med stock Android? Nexus FTW... 1 Lenke til kommentar
Treasure Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Full hd på 4.7 tommer? Vil heller ha 720p på den størrelsen, blant annet for å spare batteri og krevende spill kjører bedre. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hvorfor kan ikke produsentene kjøre stock android og heller legge ut skallene sine på google play slik at de som vil ha de, kan laste de ned der? Da hadde man sluppet å vente flere måneder bare for at skallet skal tilpasses telefonen hver gang det kommer en ny versjon av android. 1 Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg håper på 5" og skjermknapper. Litt nedtur hvis skjermen blir på 4,7" når telefonen blir såpass stor som det kan se ut som i videoen. Lenke til kommentar
KOSærheim Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Full hd på 4.7 tommer? Vil heller ha 720p på den størrelsen, blant annet for å spare batteri og krevende spill kjører bedre. kjøp one x da.... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Blir telefonens batteri stort nokk blir det kjøp fra meg:) Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Kunne ha vært spennende, men med Sense på toppen av fantastiske Android v.4.2 blir det dessverre No-Go...Er det virkelig ingen av de store produsenter som ser det interessante i en telefon med stock Android? Nexus FTW... Og derfor finnes det Root og Custom ROMs! Men lekkede bilder av HTC Sense 5 viser et utrolig minimalistisk UI! Jeg synes det er skikkelig sexy! NAM!!! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 hmm, om det er plass for minnekort i denne så er den interresant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg