FrihetensRegn Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Syns ikke grafikken var så veldig imponerende... Har sett bedre i Uncharted 2. Hele spillet virker heller som en dårlig console port, siden det faktisk er svært krevende, uten å revolusjonere på grafikkdelen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Prøvde spillet/betaen på 360. Makan til dårlig framerate på spillet. Samme som med Battlefield 3. Jeg ville mye heller satt ned grafikken, og fått 60fps, slikt som på CoD. Spillet hadde ikke sett stygt ut selv om de satt ned grafikken, men på skytespill med den hastigheten MÅ man ha litt bilder i sekundet. Skulle ønske jeg hadde råd til ordentlig gamingrigg! Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Testet en eller 2 matcher igår. Alt på very high uten texture reselution, på high den. Og med fxaa. Kjører 3x7970 i 2700x1600 å låg da på ca 60 fps. Men la merke til at skjermkorta bare låg på 60% bruk. 13.2 beta 2 drivere. Har ikke spilla mp i crysis før så får meg gikk det greit, men rifflene kunne virke litt stor iforhold til resten. Håper det blir mulig att det bruker korta 100% å da får vi klokka litt og så blir det bra:) Lenke til kommentar
Winchester Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 og kva seiar folket om denne her?Har du splitta personlighet eller noe? Bokmål i en post og nynorsk i en annen......Jeg har ikke prøvd crysis 3 betaen. Har en splittet personlighet for å skrive på to ulike skriftspråk? Tenk over det når du skriv på engelsk du... Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Har en splittet personlighet for å skrive på to ulike skriftspråk? Tenk over det når du skriv på engelsk du... Du skjønte ikke den her du...hadde du fulgt med hadde du forstått Lenke til kommentar
Winchester Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Har en splittet personlighet for å skrive på to ulike skriftspråk? Tenk over det når du skriv på engelsk du...Du skjønte ikke den her du...hadde du fulgt med hadde du forstått aha, må ha vert noko som gjekk hus forbi hjå meg Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 aha, må ha vert noko som gjekk hus forbi hjå meg Riktig. Hadde du fulgt med på det nest største trollet her på forumet hadde du skjønt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå