Kusa Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Har akkurat no dette skjermkortet aleine: http://www.thinkcomp...eo-card-review/ Vil nå gå over til SLI / Crossfire med 2x skjermkort. Lurer på om det er nødvendig med 2 nye skjermkort? Eller om eg skal gå for 2x 6950? Kan også tenke meg 1 skjermkort dersom eg ikkje treng meir for 1-2 år fram i tid.. Skjermkortet må være av bra kvalitet, dra alt på beste grafikk og ikkje MINST være stillegående.. Orker ikke å ha bråkete skjermkort. Dersom du har nokon tips så tar eg imot alt! Spiller for det meste WoW, klarer ultra uten laggz med oppsettet eg har no, men vil at det skal vare lenge Spiller egentlig ikkje så alt for krevende spill, wow, l4d2, css, osv Budsjett; 3000,- (ikkje alt for masse over) Ellers har PCen min; 6GB ram I7 2700k (clocka til 4.6GHz) Asus Maximus V Formula HK SSD HDD 2 Skjermer 24" BenQ 1920x1080 Endret 30. januar 2013 av Kusa Lenke til kommentar
Pydien Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hvis det du har nå fungerer fint, ville eg ventet til neste generasjon kort som kommer seinere dette året. 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Viss du ikke må ha mer kraft, så venter du trenger du mer kraft så kjøper du et nytt eller et tilsvarende på bruktmarkedet eller noe slikt Lenke til kommentar
Kusa Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Jaja, kanskje vente til sommeren da! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jaja, kanskje vente til sommeren da! Vent til du faktisk trenger mer ytelse. Den beste måten å være sikret for fremtiden er å ha penger på konto for oppgraderinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå