Øystein.F. Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Nyårstørka er definitivt eit konsept for historiebøkene. Les hele saken Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Gleder meg aller mest til Rayman Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Har forhåndsbestilt Colonial Marines, Crysis 3, Dead Space 3 og Skyrim: Dragonborn. Totalpris ca 800 NOK, en rimelig penge i forhold til mange andre aktører. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Ganske mange storspill denne måneden. Skal selv ha Ni No Kuni, Persona 4: Golden og Rayman Legends i første omgang. Crysis 3 og Dead Space 3 blir nok kjøpt når jeg finner de på tilbud. Tror forresten ikke Dark kommer i februar. Står Q2 på Wikipedia, og Gamezone har det listet opp 25.03.13. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 denne månden er bra men er mars jeg venter på Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Metal Gear Rising blir fantastisk. Men de burde ha brukt taglinen "Catch me Raiden dirty" i markedsføringen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Den første interessante måneden for meg på lang tid. Metal Gear, Ni no Kuni, Ken's Rage 2 og nyeste Dynasty Warriors blir umiddelbare kjøp. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Har du kjøpt nytt skjermkort i det siste? Ja, har faktisk det. Ser fram til dette. Alltid hyggelig å varme seg på noen grafikkbomber i mørketiden. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 LOL "Vi satsar på mykje blod, og svært lite glitter." Konge utsagn Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 denne månden er bra men er mars jeg venter på Litt Tomb Raider, eller kanskje Heart of The Swarm? Jeg har bursdag i mars, så utgivelsesdatoen til disse spillene passer meg veldig. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Likte det lille ordspelet om persona 4 golden. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Rayman Legends Aliens: Colonial Marines Endret 30. januar 2013 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Fikk Ni No Kuni i går. Spaceworld sendte ut litt tidlig ja Spillet er virkelig helt fantastisk! Jeg nyter hvert sekund i det spillet. Eller så skal jeg teste ut Aliens Colonial Marines, og Dead Space 3. Rayman Legends er nok også veldig bra, men må skaffe meg en Wii U først. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Tror jeg skal ha meg Ni Non Kuni samt Rayman Legends og Dragonborn (siste uten tvil!) Lenke til kommentar
Ovv3n Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 denne månden er bra men er mars jeg venter på Samme her, venter på Bioshock Infinite, men jeg tror at Ni No Kuni skal bli kjøpt Lenke til kommentar
DigitalSoul Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Fikk Ni No Kuni i går. Spaceworld sendte ut litt tidlig ja :DSpillet er virkelig helt fantastisk! Jeg nyter hvert sekund i det spillet.Eller så skal jeg teste ut Aliens Colonial Marines, og Dead Space 3. Rayman Legends er nok også veldig bra, men må skaffe meg en Wii U først. Hei jeg har også kjøpt Ni no kuni (wizards edition) fra Spaceworld, og det har ikke kommet ennå. Så jeg lurte på om du fikk med forhåndsbestilings bonus? Lenke til kommentar
garnok Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Aliens er noe som kanskje blir bra. Dog litt skeptisk etter hva rockpapershotgun har skrevet i fårhåndstittene sine. Crysis3 er ett mulig kjøp, om de har klart å lage en ordntlig pc versjon, i motsetning til hva crysis2 var ved release. Lenke til kommentar
kiddikiddi Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Jeg tror spillet jeg gleder meg mest til å år er Tomb Rider. Jeg vokste opp med denne spillserien og denne nye vrien på formellen er veldig spennende. Gleder meg til nye eventyr med Lara Craft i Mars! Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Fikk Ni No Kuni i går. Spaceworld sendte ut litt tidlig ja :DSpillet er virkelig helt fantastisk! Jeg nyter hvert sekund i det spillet.Eller så skal jeg teste ut Aliens Colonial Marines, og Dead Space 3. Rayman Legends er nok også veldig bra, men må skaffe meg en Wii U først.Hei jeg har også kjøpt Ni no kuni (wizards edition) fra Spaceworld, og det har ikke kommet ennå. Så jeg lurte på om du fikk med forhåndsbestilings bonus? Jeg kjøpte også Wizard's edition. Hva slags bonus er det da? Jeg har ikke fått noe i hvert fall. Hvis du tenker på DLC, så er dette noe som følger med i Wizard's edition (sammen med Drippy figur, og en awesome spellbook som den i spillet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå