JessicaAlba Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Hei, Skal ha meg ny CPU, så det jeg lurer på er. Burde jeg gå for i5-3570k eller vente på Haswell prosessorene? pcen blir brukt hovedsaklig til spill, da mest Arma 2. Takk for svar Endret 30. januar 2013 av Andrine1 Lenke til kommentar
Kusa Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Kva slags Hovedkort har du no? Bygginga di ser ut akkurat no i specs? Lenke til kommentar
JessicaAlba Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Kva slags Hovedkort har du no? Bygginga di ser ut akkurat no i specs? Det jeg har nå: PSU: Corsair HX 850W CPU: AMD Phenom II X6 1100T Black Edition HK: ASUS M4A89GTD PRO GPU: Sapphire Radeon HD 7970 Vapor-X GHz edition 6GB GDDR5 RAM: Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 4GB HK og ram vil bli byttet det og. men er usikker på om jeg skal vente på haswell og gå for socket 1150, eller om jeg bare skal kjøpe 3750k nå Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Det finnes ikke et generelt fasitsvar på det spørsmålet. Det vil alltid være nye modeller som snart slippes ut. Du må spørre deg selv om du er fornøyd med ytelsen du har nå eller ikke. Vil du ha litt mer kraft, så bytter du CPU nå. Er du fornøyd, så kan du vente. Haswell-serien blir lansert om ca 5 måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå