Cobkid Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg har tidligere hatt Telenor Komplett XL, men byttet til Telenor Komplett L da jeg kjøpte ny mobiltelefon med abonomang.. Dette abonomanget er alt for dyrt for jeg bruker opp både sms og datatrafikk ganske fort.. Det vil si at jeg har en mobilregning på 1000,- ++++. Jeg sender også mye mms noe som ikke er inkludert i telenors komplett abonomang. Jeg har nå tenkt på å bytte leverandør, men er ikke helt sikker på hva jeg skal bytte til.. Noen som kan hjelpe meg.. Jeg har dårlig med penger, å skal straks flytte i en leilighet der leien er over dobelte av det jeg har hatt før å da trenger jeg et billigere abonomang for og klare meg. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 https://www.chess.no/abonnement/landingsside/?prodid=442&addon=fribruk 1 Lenke til kommentar
amund Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Har du prøvd Ringepriser-kalkulatoren på Amobil som hjelper deg med å finne et mobilabonnement som passer til ditt forbruk? Du kan legge inn ditt eget mobilforbruk, og enkelt sammenligne mobilabonnement fra alle norske operatører. Telepriser.no har en tilsvarende tjeneste som det er verdt å ta en titt på. Den viktigste forskjellen er at Ringepriser også tar med ekstrapakker slik som SMS, data, osv. der hvor den finner ut at dette vil lønne seg. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Jeg har tidligere hatt Telenor Komplett XL, men byttet til Telenor Komplett L da jeg kjøpte ny mobiltelefon med abonomang.. Dette abonomanget er alt for dyrt for jeg bruker opp både sms og datatrafikk ganske fort.. Det vil si at jeg har en mobilregning på 1000,- ++++. Jeg sender også mye mms noe som ikke er inkludert i telenors komplett abonomang. Jeg har nå tenkt på å bytte leverandør, men er ikke helt sikker på hva jeg skal bytte til.. Noen som kan hjelpe meg.. Jeg har dårlig med penger, å skal straks flytte i en leilighet der leien er over dobelte av det jeg har hatt før å da trenger jeg et billigere abonomang for og klare meg. Bytt til Djuice. Mye raskere enn å skifte leverandør, samt at de er like rimelige som onecall/chess. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå