VargAamo Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Laster du ned ulovlig, kan informasjon om deg utleveres til piratjegere. Norges nye piratlov er rett rundt hjørnet Lenke til kommentar
Populært innlegg MindTooth Skrevet 30. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 30. januar 2013 Hva faen? Har de tatt med den søpla inn i vår bakgård! Jammen skal jeg si det politiske Norge er på vei ned i avgrunnen. 31 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dubious Skrevet 30. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 30. januar 2013 Går ikke an a stoppe TPB, hele verden har prøvd 20 Lenke til kommentar
Populært innlegg Displayname Skrevet 30. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 30. januar 2013 Kan ikke si at jeg bryr meg nevneverdig. Det kommer ikke til å påvirke min atferd overhode. Bare synd å se hvor lett mediabransjen snurrer politikerne rundt lillefingeren og får skreddersydde lover etter deres ønsker. 21 Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Går ikke an a stoppe TPB, hele verden har prøvd Stopper nok ikke The Piratebay nei. Bare deg som bruker... 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Kommer til å skje det samme som i Storbritannia, dobbelt så stor trafikk til TPB 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg The_Saint Skrevet 30. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 30. januar 2013 Synes dette her blir for latterlig. Tydligvis så betyr retten til å tjene penger mere enn retten til personvern for enkelte. Tror virkelig film / musikk bransjen dette vil hindre folk i å piratkopiere? Husker selv hvordan folk kopierte filmer på VHS og musikk kasetter lenge før internett. Dette er bare ett grovt overtramp mot personvern! Det eneste film / musikk bransjen oppnår med dette er at folk finner andre løsninger. LAN parties vil nok fort bli mere utbrett. Så de eneste de vil oppnå er å snoke i folks privatliv. Mulig de oppnår å gjøre oss data nerder litt mere sosiale også... 16 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hva skjer liksom om informasjonen går til piratjegere? Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hva skjer liksom om informasjonen går til piratjegere? De kan spore deg som bruker og hvilken sider / linker du har besøkt. Eventuellt hindre deg å gå inn på enkelte sider. Enkelt fortalt så kan de se hva du gjør på nett... 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Demokrati. Er det OK for dere nå? Lenke til kommentar
Populært innlegg Windoge Skrevet 30. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 30. januar 2013 Norge er ikke et demokrati. Det er vi som stemmer frem hvilket parti som skal drive diktatur. 24 Lenke til kommentar
Populært innlegg gulpetter Skrevet 30. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 30. januar 2013 Blir nok ein stemme på Piratpartiet ved neste val, ja. 23 Lenke til kommentar
geekay Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 For 10 år siden fantes det en ISP i Norge som ikke eksisterer lenger. Denne brukte jeg og fikk en gang et brev, hvor "regimet" påstod at jeg drev med å laste ned/opp kopibeskyttet materiale. Det var litt ubehagelig den gangen. Men i dag... VPN, here we go 4 Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Ja VPN er en god ting! Ser også for meg at enkelte i film / musikk bransjen fort kan bli utsatt for en del DDoS angrep i fremtiden... Er jo ikke alle som vil la seg pirke på nesen i lengden. 5 Lenke til kommentar
nemiroff Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Går ikke an a stoppe TPB, hele verden har prøvdStopper nok ikke The Piratebay nei. Bare deg som bruker... Like naiv som "gamle-gubber"-forslaget.. Hadde disse folkene brukt like mye tid på å jobbe frem gode tjenester og avtaler om hurtig levering av innhold til en realistisk pris så hadde "problemet" løst seg selv. Å gjøre hvermannsen til forbryter hjelper ikke en døyt, heller tvert imot, dette har jo til og med blitt bevist. 6 Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Og ironien er at når jeg sitter å leser denne artikkelen så dukker Ac/Dc - Money Talks. Ja måtte gud forby at en sjef innenfor underholdningsbransjen kun ha nok til å kjøpe fjorårets Bugatti Veyron. 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rattata12 Skrevet 30. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 30. januar 2013 Piratpartiet får min stemme! 11 Lenke til kommentar
hår null Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Skulle nesten tro styresmaktene tok imot "beskyttelsespenger" fra mediabransjen. Neste blir vel mafia inspirerte torturmetoder, med loven i ryggen naturligvis. 5 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Om noen bare hadde laget en brukbar film tjeneste ala Spotify... Sitter og ser på "Con Air" på viaplay akkurat nå 2 måneder gratis prøvetid, men kommer nok ikke til å betale etterpå fordi jeg i løpet av prøvetiden vil ha sett alt jeg vil se aka, dårlig film utvalg Film kvalitet ala TV eller dårlige TPB kopier og lyd så som så.. 3 Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Piratpartiet !!! 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå