Pizzaen Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Hei! Jeg la inn Windows 8 i går og er så langt overaskende fornøyd! Anbefaler alle å faktisk bruke det litt før man bare kaster det på dør. Men over til problemet mitt; jeg får konstant meldinger fra folk på Facebook via "meldinger"-appen i Windows 8. Dette lager et totalt kaos med lyder og notifikasjoner som jeg gjerne vil bli kvitt. Jeg er usikker på når og hvordan jeg har gidd Windows 8 tilgang til min Facebook-konto, men det har visst skjedd. Jeg har prøvd å koble fra kontoen min, men jeg finner ingen måte å gjøre dette på. Jeg har også prøvd å sette status som "usynlig", men da kommer meldingene som jeg får når jeg er pålogget på andre maskiner, på Windows 8-maskinen. (Håper dere skjønte den siste setningen.) Hvis noen har kunnet hjulpet meg med dette hadde jeg blitt overlykkelig! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Mener ved å klikke på flisen(appen) i høyre hjørne,så dukker det opp ett vindu med mulighet til å avinstalere appen? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hvis du avinstallerer Meldinger-appen, så fjerner du også Mail, Personer og Kalender, da disse er én pakke. For å koble fra Facebook, mener jeg du må innom kontoen din på nettet. Etter et raskt Google-søk: https://account.live.com/Permissions Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå