Gå til innhold

Hårete fingre


Hårete fingre  

21 stemmer

  1. 1. Hvilken av fingrene dine har mest hår?

    • Tommelen
      0
    • Pekefinger
      0
    • Langefinger
      9
    • Ringefinger
      11
    • Lillefinger
      1


Anbefalte innlegg

Vær hilset, kjære medborgere.

Jeg har en undersøkelse jeg gjerne ønsker å få besvart, ettersom jeg er professor i fingergransking og trenger noen hjelpende fingre.

 

Det er selvsagt en grunn til at jeg velger å poste denne tråden i akkurat denne seksjonen. Som dere alle sikkert har erfart, vi deler alle en egenskap: hårvekst på fingrene. Det kan umulig bare være meg som har problemer med å matche hårene til dagens outfit, og jeg trenger derfor hjelp fra dere motespesialister.

Hårene mine er lyse og knapt synlige, men om man tilsetter nok lys er de mer synlig enn fettet til overvektige som eksperimenterer med stramme klær. Dette er et problem jeg mer enn gjerne ønsker å kvitte meg med, og lurer derfor på hvilken farge som står best til slike lyse hår jeg har blitt gitt velsignet med.

 

Venter i all tålmodighet på svar, selv om jeg foretrekker en hurtig reaksjon fra dere hjelpende nisser.

Endret av exterminate
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interessant tema.

Men jeg må nok si meg litt usikker på hvor jeg har mest hårvekst ;)

Ah. Et meget utbredt fenomen. Jeg skal fortelle deg en hemmelighet blant oss fingerforskere - usikkerhet blant hårvekst på fingre er et problem hos de fleste unge. Det viktigste er å huske på at du ikke er alene! Det finnes hjelpetjenester som ung.no og klara-klok.no som kan hjelpe deg om du har videre spørsmål om emnet.

^

Dette høres ytterst interessant ut! Er du sikker? Jeg antar at du er en mann med tanke på din skrivemåte krydret med testosteron og entusiasme,og fingre uten hår er et sjeldent tilfelle hos menn. Beklager om dette får deg til å betvile din manndom, men kan det ha seg at du har barbert eller fjernet de vakre detaljene?

Endret av exterminate
Lenke til kommentar

Ah. Et meget utbredt fenomen. Jeg skal fortelle deg en hemmelighet blant oss fingerforskere - usikkerhet blant hårvekst på fingre er et problem hos de fleste unge. Det viktigste er å huske på at du ikke er alene! Det finnes hjelpetjenester som ung.no og klara-klok.no som kan hjelpe deg om du har videre spørsmål om emnet.

 

Way to go for å få seriøse svar. Drit ut personer som tar seg tid til undersøkelsen din :dremel:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Ah. Et meget utbredt fenomen. Jeg skal fortelle deg en hemmelighet blant oss fingerforskere - usikkerhet blant hårvekst på fingre er et problem hos de fleste unge. Det viktigste er å huske på at du ikke er alene! Det finnes hjelpetjenester som ung.no og klara-klok.no som kan hjelpe deg om du har videre spørsmål om emnet.

Åh ok takk. Har alltid vært litt usikker rundt dette emnet så skal nok ta kontakt med ung.no eller klara klok fortest mulig ;)

Endret av Slettet-lYlo5C
Lenke til kommentar

Way to go for å få seriøse svar. Drit ut personer som tar seg tid til undersøkelsen din :dremel:

Jeg er nesten nødt til å understreke at jeg og pessimist er gode venner, og at hun ikke har problemer med å oppfatte min meget humoristiske spøk. Selvsagt kan hun komme til meg om det oppstår problemer med hårvekst på fingre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...