Øystein.F. Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Warren Spector må sjå seg om etter ny jobb. Les hele saken Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Synd. Ble skikkelig skuffet over det første spillet, og gadd aldri prøve det andre. Hadde bare spillet vært like mørkt, dystert og vridd som concept arten fikk det til å se ut tror jeg det ville slått an mye bedre hos den eldre garde. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Presterte å kjøpe Epic Mickey 2 til WiiU - moralen er ikke browse etter spill med penger på konto i fylla? Faktisk et av de dårligste spillene jeg eier og jeg har plukket opp en del dritt i billigkasser opp gjennom årene....... Hadde jeg enda kjøpt det over disk så det kunne byttes, men samtidig hadde jeg vel aldri samlet opp mot nok til å se noen i øynene å betale for det..... med mindre jeg kjørte drita til butikken og ramlet øsefull inn i sjappa 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Note to self: Ikke kjøp spill i rusa tilstand. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Syns aldri disse spillene har sett godt ut heller egentlig. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Rart, følelsen min av Epic Mickey 2 var at det solgte bra. Iallefall hos oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå