Athos2011 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Nå har pc ' en stått og oppdatert seg selv i 2 timer.Er dette vanlig? Har nettopp hatt den inn på full systemrecovery. Da jeg hadde begynt å bruke den igjen, ble jeg bedt on å slå av pc en før å innstallere oppdateringer.Det var 96 oppdateringer som skulle gjennomføres. Jeg lot pc en stå mens jeg var ute en tur. Nå har jeg kommet hjem og slått på pc' en igjen.Den har nå stått og oppdatert seg i 2 og en halv time.Den slår seg på og av i ett sett. Jeg lurer på om det er noe galt eller om jeg skal fortsette å la den stå slik? Takknemlig for svar. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Dette er windows update i et nøtteskall, la den stå til den blir ferdig. Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Ok, da gjør jeg det. Takk for svar. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg lar oftest maskinene stå på over natten etter å ha kjørt full recovery, det er så mange restarter og nye oppdateringer osv den kverner igjennom. Helt normalt - dessverre. Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Ok.Da er det bare å la den gjøre seg ferdig.Takker. Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Nå har pc en stått og oppdatert seg i et døgn, men det er kanskje ikke uvanlig at det varer så lenge? Meldingen på skjermen sier at: "Konfigurerer oppdateringer :Trinn 3 av 3 - 0 % fullført.Ikke slå av maskinen." Det er vel kanskje bare å fortsette å vente da? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Nå har pc en stått og oppdatert seg i et døgn, men det er kanskje ikke uvanlig at det varer så lenge? Meldingen på skjermen sier at: "Konfigurerer oppdateringer :Trinn 3 av 3 - 0 % fullført.Ikke slå av maskinen." Det er vel kanskje bare å fortsette å vente da? Har den stått på 0% i et døgn? Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Ja, den har det.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Ja, den har det.. Den har hengt seg opp ser du har fått dårlige råd her da det tar Max et par timer å oppgradere selv ved ny installering.. Slå av maskinen og start den på nytt da kommer den helt sikkert til å fungere med innstaleringene inne. Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Da har jeg startet pc en på nytt.Jeg får opp den samme beskjeden som i sted.Jeg lar pc en stå å jobbe et par timer nå og ser hva som skjer. Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Den har stått å oppdatert seg en time nå.Fremdeles står det null prosent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå