faxy Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Noen som vet hvem som har griefet? Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Ah!.. etter 15 sec spilling får jeg feilmelding: java.net.socketexception read timed out java er up to date, sletta binmappa osv. men problemet er der enda. kan det være pga servern er i en annen version enn den jeg har? edit: Nei.. i følge console, så er det samme version Endret 6. februar 2013 av Protrik Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Griefet igjen! Det var gøy å spille her men jeg kommer sannsynligvis ikke tilbake før man kan beskytte tingene man lager. P.S Tusen takk til de som forsøkte å reparere taket på steinhuset mitt Det er en litt innviklet konstruksjon så dere ble nok litt forvirret et par plasser men takk for omtanken. Det var som en liten moral boost etter å ha blitt griefet. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Jeg var vel heldig. Åkeren min var fortsatt uberørt. Men noen har visst funnet ut at det var en god idè å dele kiste. Selvfølgelig er det noen som har klart å fucke opp huset mitt... :/ Burde gå an å beskytte det. Ihvertfall låse dører/porter osv. Det hadde hjulpet betraktelig. Hvis du passordbeskytter eller noe, joiner jeg Men gidder ikke bruke tid, for å miste alt til en random idiot - noe som garantert vil skje om serveren er åpen og tiltrekker litt folk. Det skal vel fint gå an å endre dette ja. På den måten er det ihvertfall mer kontroll på hvem som bruker serveren. Griefet igjen! Det var gøy å spille her men jeg kommer sannsynligvis ikke tilbake før man kan beskytte tingene man lager.Var innom å så på huset ditt nå. Ser jo helt "bombandert" ut jo! Endret 7. februar 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jaja.. Da har jeg og protrik(broren min) kommet igang! Bygde litt vekk fra byen. Håper ikke griefere finner området!(satser på at det ikke er en av dere ) Vi klarte å finne en nedlagt gruve med skinner og masse stææææsh! Gleder meg til i morgen. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Jeg tror jeg begynte akkurat såpass langt borte at jeg ikke var direkte i faresonen (så har jeg ikke bygget hus enda da). Eneste jeg merket var at hele terrenget rundt så ut som en slagmark, ellers var buildene ok. Husker ikke om noe mangler i kisten min da. Alltid kjekt når du finner slike huler. Finner mye snadder der. Skulle til å spørre hvor dere har bygget, men så kom jeg på at man kanskje ikke skal opplyse om dette slik at alle ser det. For alt man vet sitter grieren å leser alt man skriver i denne tråden. Endret 7. februar 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Eg kommer til å flytte alle tingene mine til en tryggere plass. Har funnet en veldig fint område som er veldig langt unna. Blir lei av å bygge opp alt dag for dag. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Har fikset huset igjen nå. Skal ikke gi meg helt ennå har jeg bestemt. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Du kommer nok til å fikse huset ditt ofte om det ikke blir satt opp noe sperre på serveren. Sitter på jobb nå men er huset mitt helt vekke slik som sist? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Det er bra! Jeg kommer kanskje innom i kveld eller i morgen. Burde vel starte på huset mitt selv. BigJaffa: Har du hus i nærheten av Kuff1? Endret 7. februar 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 ja, det er mer en liten hytte... Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Mitt er sikkert brent ned igjen, får sikkert ordnet det når jeg kommer jeg Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg tror jeg begynte akkurat såpass langt borte at jeg ikke var direkte i faresonen (så har jeg ikke bygget hus enda da). Eneste jeg merket var at hele terrenget rundt så ut som en slagmark, ellers var buildene ok. Husker ikke om noe mangler i kisten min da. Alltid kjekt når du finner slike huler. Finner mye snadder der. Skulle til å spørre hvor dere har bygget, men så kom jeg på at man kanskje ikke skal opplyse om dette slik at alle ser det. For alt man vet sitter grieren å leser alt man skriver i denne tråden. Hehe.. Har ikke bygd huset mitt enda! Så er ikke noe spennende å se på! Kan si at jeg har bygd i nærheten av sjøen litt lenger bort! :-P Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Trur ikke det er lurt å bygge med sjøen. Trudde selv at det var en lur plass å bygge der jeg hadde det lille huset mitt. EDIT: Så at huset mitt i sumpen og i jungelen var like helt. Sikkert ikke så lurt å skrive det her Endret 7. februar 2013 av BigJaffa Lenke til kommentar
faxy Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Men nå må admin ta grep og skaffe noe beskyttelse! Ellers kommer dette til å bli en veldig tom server. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 Men nå må admin ta grep og skaffe noe beskyttelse! Ellers kommer dette til å bli en veldig tom server. Jajajajaa, har du noen forslag til plugins som kan beskytte? Forresten, vi har whitelist nå!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Kjipt at dere fikk whitelist, da kommer ikke jeg inn lenger (nicket er fungirl btw). Du kan jo bruke logblock, den logger alle blokendringene som er gjort og gir deg muligheten til å ta rollback på spillere og sted; men beskytter ikke blokker på noe måte annet enn å loggføre alt som skjer med blokker. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 Kjipt at dere fikk whitelist, da kommer ikke jeg inn lenger (nicket er fungirl btw). Du kan jo bruke logblock, den logger alle blokendringene som er gjort og gir deg muligheten til å ta rollback på spillere og sted; men beskytter ikke blokker på noe måte annet enn å loggføre alt som skjer med blokker. Visste ikke at du var fungirl, adder deg til whitelist Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Forresten, vi har whitelist nå!!!!!!!!!!!!! Kan du legge meg til i whitelist? Brukernavnet er "S10QaN". Lenke til kommentar
faxy Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Kommer forresten ikke inn på serveren Internal server error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå